- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ترس امریکا و اروپا از پیشرفت نظامی روسیه در اوکراین

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие железнодорожных войск РФ ведут техническую разведку путей на Херсонском направлении
Военнослужащие железнодорожных войск РФ ведут техническую разведку путей на Херсонском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2024
عضو شوید
ترس در ایالات متحده و اروپا نسبت به پیشرفت احتمالی نیروهای روسیه در اوکراین افزایش پیدا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ به نقل از منابعی در این کشورها می نویسد: نگرانی فزاینده ای در ایالات متحده و اروپا وجود دارد که نیروهای روسی در هفته های آینده پیشرفت قابل توجهی داشته باشند و از خطوط مقدم اوکراین بگذرند.
منابع آگاه به این خبرگزاری گفتند: "نگرانی‌ها درباره ای اینکه روسیه می‌تواند در هفته‌های آینده با شکستن خطوط مقدم تنش‌آمیز اوکراین به پیشرفت‌های بزرگی دست یابد، در حال افزایش است".
Украинские военнослужащие на позициях под Артемовском (Бахмутом). АРхивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ناهماهنگی نیروهای مسلح اوکراین سبب کم تاثیری آنها شده است
در عین حال، اوکراین روزانه با گلوله بارانی روبرو می شود، که زیرساخت های انرژی آن را به دلیل فقدان سیستم های دفاع هوایی فلج می کند و همچنین به نیروهای مسلح جمهوری آسیب می رساند.
در این راستا، آژانس اشاره می کند، قانون بحث برانگیز بسیج در کیف به تصویب رسید.
پیش از این، پولیتیکو گزارش داده بود، که جبهه ممکن است در تابستان به دلیل کمبود شدید مهمات و کاهش روحیه در صفوف نیروهای مسلح اوکراین سقوط کند.
همانطور که این نشریه خاطرنشان کرد، اقتصاد روسیه، علیرغم تحریم ها، ثابت ماند و شرط بندی غرب نتیجه نداد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала