ادویه معالجه امراض سرطان در روسیه ایجاد شد

© Fotoliaحجرات مرض سرطان
حجرات مرض سرطان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2024
عضو شوید
گروپ از دانشمندان NCFU به عنوان بخشی از یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی موفق به دستیابی به مواد زندگی بیشتر و کمتر سمی با فعالیت ضد سرطانی بالا شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ترکیبات به دست آمده برای فعالیت در برابر تهاجمی ترین اشکال سرطان که توسط اکثر ادویه های شناخته شده قابل معالجه نیستند، آزمایش شده است. نتایج در نامه های کیمیایی حیاتی و ادویه ارائه شده است.
طبق گزارش آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (سازمان WHOکه با سرطان سروکار دارد)، در سال 2022، 20 میلیون مورد جدید سرطان در سراسر جهان وجود داشت، اما پیش بینی می شود این رقم تا سال 2050 با 77 فیصد افزایش به 35 میلیون نفر برسد.
در دانشگاه فدرال قفقاز شمالی توضیح داده شد، امروزه در عمل کلینیکی، برای معالجه انواع تهاجمی و پیشرفته سرطان، از ترکیباتی استفاده می‌کنند که بسیار سمی هستند و محصولات تجزیه سلولی را در بدن به جا می‌گذارند، که در بدن غیرقابل قبول است. مورد غدود های مغزی بنابراین، مهم است که به دنبال ادویه جدیدی باشید که سلول های سرطانی را از بین نبرند، بلکه غیرفعال کنند.
سالانه ۲۰هزار تن به مرض سرطان مبتلا می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
سالانه ۲۰هزار تن به مرض سرطان مبتلا می‌شوند
به گفته کارشناسان، تنها ماده ای که به طور گسترده در عمل با چنین فعالیتی استفاده می شود، اسید رتینوئیک است (برای معالجه غدودهای مغزی استفاده می شود)، اما مقاومت در برابر آن به سرعت ایجاد می شود که منجر به عواقب بسیار جدی می شود.
یک تعداد از دانشمندان NCFU، همراه با همکارانش از دانشگاه ایالتی تگزاس، سه دسته از ترکیبات را ارائه کردند - اسیدهای هیدروکسامیک 2-آریل-2-(3-ایندولیل)، که به گفته محققان، "قابلیت منحصر به فردی برای تبدیل سلول های سرطانی دارند به بافت سالم انسان." با این همه، دانشمندان در طول کار خود با مشکل فراهمی زیستی ضعیف این ترکیبات مواجه شدند. آنها خیلی سریع از خون پاک شدند.
الکساندر آکسنوف، یکی از نویسندگان این نشریه علمی، رئیس انستیتوت کیمیایی NCFU، گفت: "با استفاده از اصلاحات کیمیایی، ما موفق شدیم مولکول را به گونه‌ای تغییر دهیم که قطعه‌ای در برابر تأثیرات اجزای خون آسیب‌پذیر نباشد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала