کنگره امریکا ممکن است روز جمعه درباره ای کمک به کیف رای گیری کند

© AP Photo / Jacquelyn MartinЗдание Капитолия в Вашингтоне, США. Архивное фото
Здание Капитолия в Вашингтоне, США. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2024
عضو شوید
رئیس مجلس نمایندگان امریکا گفت: کنگره امریکا ممکن است درباره ای کمک به کیف و دارایی های روسیه رای دهد.
به گزارش اسپوتنیک، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان امریکا گفت: مجلس نمایندگان ایالات متحده ممکن است درباره ای لوایح فردی از آن میان مدرکی درباره ای تخصیص کمک های اضافی به اوکراین و ماده ای درباره ای مصادره دارایی های مستقل روسیه رای دهد.
او به خبرنگاران گفت: "ما به لایحه بودجه تکمیلی سنا به شکل کنونی رای نخواهیم داد. ما درباره ای هر یک از گام ها به طور جداگانه در چهار بخش مختلف رای خواهیم داد: کمک به اسرائیل، اوکراین، منطقه هند و اقیانوس آرام، و سپس گام دیگری که شامل اولویت های امنیت ملی ما می شود، که برخی از موارد مربوط به قانون REPO ( مصادره دارایی های فدراسیون روسیه به نفع اوکراین) است، می شود".
Офицер полка противовоздушной обороны вооруженных сил России во время боевого дежурства - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تلاش نیروهای مسلح اوکراین برای یورش به روسیه با بالن ناکام ماند
جانسون تصریح کرد، که سند چهارم شامل تحریم‌ها بر ایران نیز می‌شود.
به گفته رئیس مجلس نمایندگان، پیش بینی می شود متون این لوایح صبح روز سه شنبه منتشر شود. پس از آن، طبق قوانین تعیین شده در کنگره، قانونگذاران 72 ساعت فرصت دارند تا اصلاحات خود را معرفی کنند. در نتیجه، رای گیری در مورد اسناد می تواند از روز جمعه آغاز شود.
پیش از این، جانسون گفته بود، که این هفته پروژه جداگانه ای درباره ای تخصیص کمک های اضافی به اوکراین برای بررسی به کنگره ارائه خواهد شد.
نشریه آنلاین Punchbowl به نقل از منابعی در کنگره نوشت، که جانسون پیش از این اعضای حزب خود را درباره ای برنامه صدور کمک 60 میلیارد دالری به اوکراین در قالب یک سند جداگانه به جای درخواست کلی کاخ سفید برای اهداف امنیت ملی مطلع کرده بود.
این نشریه خاطرنشان کرد: "این ممکن است سیگنالی باشد که هر امیدی برای اوکراین مرده است".
یادآوری می کنیم، که در دسمبر گذشته، دولت ایالات متحده امکانات خود را برای ارائه تسلیحات به اوکراین در سال روان به پایان رسانده است. درخواست کاخ سفید برای اختصاص 60 میلیارد دالر به کیف در انتظار تایید است. روسیه معتقد است که ارسال تسلیحات به اوکراین در حل و فصل تداخل دارد، کشورهای ناتو را مستقیماً در درگیری دخالت می دهد و "با آتش بازی می کند".
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ناتو نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها به طور مستقیم در درگیری دخالت دارند. کرملین اعلام کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب کمکی به مذاکرات نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала