وزارت خارجه امریکا به مقام های اوکراینی: حقیقت را حتی در هنگام ناکامی ها در جبهه بگویید

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты закрывают уши в укрытии на передовой в Запорожской области 2 июля 2023 года.
Украинские солдаты закрывают уши в укрытии на передовой в Запорожской области 2 июля 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2024
عضو شوید
فرستاده ویژه وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا گفت: اوکراین باید حقیقت را حتی درباره ای شکست در جبهه بگوید.
به گزارش اسپوتنیک، جیمز روبین فرستاده ویژه و هماهنگ کننده مرکز تعامل جهانی در وزارت امور خارجه ایالات متحده در آواهنگ برای روزنامه پولیتیکو گفت: "کیف باید اطلاعات واقعی را حتی درباره ای شکست های خود در جبهه فاش کند و دسترسی خبرنگاران و روزنامه نگاران را به "مناطق حساس درگیری" محدود نکند، که با مفهوم آزادی اطلاعات که برای ایالات متحده هنجار است، در تناقض است".
Мост Патона через реку Днепр, памятник Матери-Родине в Киеве, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
متهم شدن مقام های کیف به نیرونبخشیدن خط دفاعی سنگرها
به نوشته این روزنامه، کیف گزارش‌های محدودی از مناطق حساس درگیری داشته و تقویت نقش صدا و سیمای دولتی را در زمانی که خبرنگاران اوکراینی و غربی بر گسترش دسترسی به خط مقدم اصرار دارند، رد می‌کند.
روبین در آواهنگ گفت: "گاهی گزارشگران جنگ درباره ای چیزهایی گزارش می دهند که لزوماً به نفع ولادیمیر زلنسکی نیست. اما در دموکراسی که ما به آن امیدواریم و اوکراین به تدریج در حال تبدیل شدن به آن است، باید درک کنید که پوشش خبرنگاران جنگ از جنگ، حتی اگر گهگاه اخبار بدی به گوش برسد، - خیلی بهتر است".
به گفته روبین: "گاهی اوقات دولت اوکراین می تواند در برابر آزادی اطلاعات که برای ما (ایالات متحده امریکا) عادی است، مقاومت کند".
روبین خاطرنشان کرد، که گسترش دسترسی روزنامه نگاران نیاز فوری اوکراین به کمک بیشتر متحدانش را تقویت می کند.
او افزود، در حالی که اوکراین "در مسیر درست حرکت می کند"، به دلیل برخی پیامدهای اطلاعات نامطلوب، هنوز یک "دموکراسی تمام عیار" نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала