فروش انجیل از سوی ترامپ به قیمت 60 دالر برای تشویق مردم امریکا به نیایش

© AP Photo / Andrew HarnikБывший президент США Дональд Трамп. Архивное фото
Бывший президент США Дональд Трамп. Архивное фото  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2024
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده ای امریکا، آغاز به فروش انجیل های عید پاک به قیمت 60 دالر کرده تا "مردم امریکا را دوباره به نیایش تشویق کند".
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری امریکا، فروش انجیل ها را به قیمت 60 دالر در هفته مقدس آغاز کرد تا روح مذهبی را در امریکا احیا کند و آن را "دوباره عالی" کند.
وی در ویدئویی که در صفحه شبکه اجتماعی Truth Social منتشر شده است، گفت: "ما باید امریکا را تشویق کنیم که دوباره دعا کند، تحصیل کرده تر، با انگیزه تر شود و به من بپیوندد".
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2024
نیویورک تایمز نامزدی ترامپ را یک تراژدی برای ایالات متحده دانست
ترامپ توضیح داد: "برای من بسیار مهم است که بیشتر مردم آن را [کتاب مقدس] داشته باشند. این برای قلب و روح شماست".
رئیس پیشین کاخ سفید افزود: ""بسیاری از شما آن را نخوانده اید و درباره ای حقوق و آزادی های خود به عنوان امریکایی و اینکه چگونه می ترسید و حقوق خود را از دست می دهید - نمی دانید - همیشه این اتفاق می افتد. اما ما آن را حل خواهیم کرد!".
به باور او، "مذهب و مسیحیت چیزی است که برای "بزرگ کردن دوباره امریکا" از دست رفته است.
رئیس جمهور پیشین امریکا اعتراف کرد: "همه امریکایی ها به یک کتاب مقدس در خانه نیاز دارند - من چندین کتاب دارم، این کتاب مورد علاقه من است".
ترامپ افزود: "در انتظار جمعه خوب و عید پاک، من شما را تشویق می کنم که یک نسخه از کتاب مقدس خدا برکت دهد ایالات متحده امریکا را خریداری کنید".
وی گفت: "این نسخه افزون بر متن کتاب مقدس، شامل قانون اساسی ایالات متحده، منشور حقوق بشر، اعلامیه استقلال، پیمان با پرچم ایالات متحده و اشعار آهنگ "خداوند به امریکا برکت دهد" نیز می باشد".
در ویب سایتی که می توانید کتاب را سفارش دهید اشاره می کند که قیمت آن نزدیک به 60 دالر است. امسال کاتولیک ها و پروتستان ها عید پاک را در 31 مارچ جشن می گیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала