- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ده موشک وامپیر بر فراز پیرامون بلگورود سرنگون شدند

© Sputnik / Sergey MalgavkoОфицер полка противовоздушной обороны вооруженных сил России во время боевого дежурства
Офицер полка противовоздушной обороны вооруженных сил России во время боевого дежурства - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت: پدافند هوایی 10 موشک وامپیر ام ال آر اس را بر فراز پیرامون بلگورود سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که ده موشک خون آشام/وامپیر ام ال آر اس بر فراز پیرامون بلگورود سرنگون شده است.
در پیام این وزارت آمده است: "نزدیکای ساعت 08:00 به وقت مسکو، تلاش رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی به اهدافی در قلمرو فدراسیون روسیه با استفاده از سیستم موشک پرتاب چندگانه RM-70 وامپیر متوقف شد. ده موشک از سوی سامانه‌های پدافند هوایی در حال انجام وظیفه در هوا بر فراز پیرامون بلگورود نابود شدند".
Зенитный ракетный комплекс Стрела-10 в зоне спецоперации в ЛНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 5 پهپاد در دو منطقه ای روسیه
اندکی پیش از این، یک تهدید موشکی در بلگورود و پیرامون بلگورود اعلام شد. به گفته خبرنگار اسپوتنیک، آژیر در شهر در حال کار بود و صدای انفجار در آسمان شنیده شد.
نیروهای مسلح اوکراین هر روز یورش های را در منطقه بلگورود انجام می دهند، مقام های تصمیم گرفتند نزدیک به 9 هزار کودک را تخلیه کنند. روز چهارشنبه، در جریان گلوله باران بلگورود، یک نفر از روستای گریوورون، و دو نفر دیگر کشته و چندین نفر دیگر از ساکنان منطقه زخمی شدند.
از 11 اپریل 2022، سطح بالایی از تهدید تروریستی در سراسر منطقه وجود دارد. طول مرز این منطقه با اوکراین 350 کیلومتر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала