پوتین: روسیه معماری مالی جهانی خواهد ساخت

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совместную "прямую линию" с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.02.2024
عضو شوید
پولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اظهار داشته است که روسیه یک معماری مالی جهانی خواهد ساخت.
به گزارش اسپوتنیک، مطابق قانون اساسی، رئیس جمهور روسیه سالانه با پیامی در مورد وضعیت کشور و جهت گیری های اصلی سیاست داخلی و خارجی در مجلس فدرال سخنرانی می کند . ریاست جمهوری معیار توسعه کشور را تعیین می کند و قاعدتاً مبنای قوانین و احکام قرار می گیرد.
پوتین شخصاً روی متن پیام کار می کند. رئیس جمهور در روزهای منتهی به اعلامیه خود، روزانه ده ها تماس تیلفونی و شخصی با ماهیت کاری - با وزرا، معاونان صدراعظم، روسای ادارات و دستیاران اداری- برقرار می کند. . به عنوان یک قاعده، رئیس جمهور یک ساعت یا کمی بیشتر را برای خواندن پیام خود به مجلس فدرال اختصاص می دهد. سخنرانی پوتین در سال 2023 یک ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید، این اولین سخنرانی از زمان آغاز عملیات ویژه بود و به یکی از طولانی ترین سخنرانی های رئیس جمهور در پارلمان تبدیل شد.
پیام پوتین قبل از آخرین انتخابات ریاست جمهوری در سال 2018 رکورد طولانی ترین مدت بود؛ این پیام چیزی بیش از 1 ساعت و 55 دقیقه طول کشید. کوتاه ترین پیام مربوط به سال 2005 بود؛ پوتین حدود 48 دقیقه طول کشید تا آن را اعلام کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала