پوتین در مصاحبه با کارلسون توضیح داد که چرا بحث تاریخ مهم است

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Трансляция интервью президента РФ Владимира Путина американскому журналисту Такеру Карлсону на экране компьютера
Трансляция интервью президента РФ Владимира Путина американскому журналисту Такеру Карлсону на экране компьютера - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2024
عضو شوید
پوتین: بخش تاریخی مصاحبه لازم بود تا غرب بفهمد که فدراسیون روسیه چگونه فکر می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ویدئویی در کانال تلگرامی پاول زاروبین گفت که بخشی از مصاحبه او با تاکر کارلسون، روزنامه نگار امریکایی، که در آن، او درباره ریشه های دولت روسیه صحبت می کند، برای بینندگان غربی آسان نخواهد بود، اما مهم است کسانی که در خارج از کشور هستند، می توانند درک کنند که روسیه چگونه فکر می کند.

"در واقع، ریشه های دولت روسیه، البته، بسیار عمیق تر است. اما من معروف ترین نظریه منشأ نورمن را ارائه دادم. و فکر می کنم برای یک شنونده، بیننده غربی، آسان نباشد - به ویژه برای امریکایی ها. تاریخچه. قدامت ایالات متحده به بیش از 300 سال می رسد و من از 862 شروع کردم. بنابراین فکر می کنم برای مخاطبان امریکایی درک آن آسان نبود.

پوتین در مصاحبه با پاول زاروبین در واکنش به این موضوع گفت: در خارج از کشور، بسیار مهم است که روند افکارما را، شرایط ما را درک کنند که چقدر برای کشور ما حساس و مهم است - همه چیزهایی که در جهت اوکراین اتفاق می افتد. اینجا سوال مطرح میشود که آیا بخش "تاریخی" ما در جامعه غربی پذیرفته خواهد شد؟
وی همچنین خاطرنشان کرد که نظریه نورمن در مورد منشأ دولت روسیه تنها یکی از این نظریه ها است و به ویژه میخائیل لومونوسوف شخصیت مشهور روسی به انتقاد از آن پرداخت.
پوتین خاطرنشان کرد: "احتمالاً درست می گوید که در واقع دولت روسیه زودتر به وجود آمد ، زیرا حتی اگر به نظریه نورمن پایبند باشیم - اگر نوگورودی ها از روریک دعوت می کردند تا داور و مدافع خارجی باشد ، نوگورود حداقل قبلاً وجود داشته است و فرصت دعوت از او را داشته است".
مصاحبه پوتین با کارلسون در شب 9 فبروری منتشر شد. بخش قابل توجهی از گفتگوی دو ساعته به درگیری اوکراین و روابط روسیه با ایالات متحده، ناتو و غرب اختصاص داشت.
پوتین خاطرنشان کرد: "احتمالاً درست می گوید که در واقع دولت روسیه زودتر به وجود آمده است، زیرا حتی اگر پایبند نظریه نورمن باشیم - اگر نوگورودی ها از روریک دعوت می کردند تا داور و مدافع خارجی باشد ، نوگورود حداقل قبلاً وجود داشته و فرصت دعوت از وی را داشته است".
مصاحبه پوتین با کارلسون در شب 9 فبروری منتشر شد که بخش قابل توجهی از گفتگوی دو ساعته وی در مورد درگیری اوکراین و روابط روسیه با ایالات متحده، ناتو و غرب اختصاص داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала