- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

رئیس سرویس امنیت اوکراین: پل کریمه را ویران می کنیم

© Photo / Eyewitness video frameДым рядом с Крымским мостом
Дым рядом с Крымским мостом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2023
عضو شوید
رئیس سرویس امنیتی اوکراین گفت: "غافلگیری های جدید" وجود خواهد داشت، پل کریمه محکوم به نابودی است".
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی مالیوک رئیس سرویس امنیت اوکراین (SBU) تهدید کرد، که پل کریمه را منفجر خواهد کرد. وی این موضوع را در فیلم "پل کریمه انکور" که در کانال یوتیوب کانال تلویزیونی 1+1 منتشر شد، بیان کرد.
او یادآوری کرد، که این پل پیش از این مورد دو یورش تروریستی در اکتوبر 2022 و در جولای 2023 قرار گرفته بود.
Дым рядом с Крымским мостом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
کلوپ ویدیو
دو راکت اوکراینی در نزدیکی پل کریمه سرنگون شد + ویدیو
مالیوک به ویژه گفت، که چگونه سرویس امنیت اوکراین پل را منفجر کرد، از جمله با کمک پهپادهای دریایی Sea Baby، که از راه دور کنترل می شدند.
رئیس سرویس امنیت اوکراین اوکراین گفت: "غافلگیری های زیادی در آینده وجود خواهد داشت، و نه تنها در پل کریمه". به گفته او، "پل محکوم به نابودی ست".
پیش از این، دیمیتری پلتنچوک، سخنگوی نیروی دریایی اوکراین تهدید کرده بود که ارتش اوکراین در صورت لزوم پل کریمه را ویران خواهد کرد. به گفته وی، ویران کردن ساختار صرفاً برای "بالا بردن روحیه" هیچ فایده ای ندارد.
یادآوری می کنیم، که نیروهای اوکراین چندین بار تلاش برای ویران کردن پل کریمه انجام داده اند که تنها در دو مورد توانسته اند بخشی از این پل را ویران کنند که روسیه به زودترین وقت دوباره این پل را بازسازی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала