گوترش: تمدید قرارداد غلات دشوار خواهد بود

© AP Photo / John ThysГенеральный секретарь Организации Объединенных Наций Антонио Гутерриш обращается к журналистам во время саммита ЕС в здании Европейского совета в Брюсселе
Генеральный секретарь Организации Объединенных Наций Антонио Гутерриш обращается к журналистам во время саммита ЕС в здании Европейского совета в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2023
عضو شوید
دبیرکل سازمان ملل متحد در این کنفرانس گفت: تمدید قرارداد غلات دشوار خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به این پرسش که آیا می توان درباره توافق غلات دوباره مذاکره کرد، گفت: "انجام این کار دشوار خواهد بود".
Техника во время уборки пшеницы в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2023
لاوروف: سهم روسیه در قراردادهای معامله غلات "صفر" است
او اضافه کرد: "ما به تلاش خود ادامه می دهیم، اما انجام آن دشوار خواهد بود. اگر طرفین درگیری در یک مرحله خاص موافقت کنند که کشتیرانی رایگان در دریای سیاه را برای هر دو طرف فراهم کنند، ایده آل خواهد بود. اما در اینجا احتمالاً آرزوی زیادی دارم".
یادآوری می کنیم، که ابتکار دریای سیاه، که از سوی نمایندگان روسیه، ترکیه، اوکراین و سازمان ملل در 22 جولای 2022 امضا شد، صادرات غلات و غذای اوکراینی و همچنین کودهای کیمیایی از طریق دریای سیاه از سه بندر از جمله ادیسه را ​​پیش بینی کرد. قرارداد غلات در 18 جولای سال روان متوقف شد، زمانی که فدراسیون روسیه به ترکیه، اوکراین و سازمان ملل مخالفت خود را با تمدید آن اعلام کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала