لاوروف: اروپا خستگی اش از اوکراین را با اینرسی رفع می کند

© Sputnik / Ministry of Foreign Affairs of Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на саммите БРИКС в ЮАР
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на саммите БРИКС в ЮАР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت: بسیاری در اروپا از اوکراین خسته شده اند، اما با اینرسی وضعیت را سرپا نگه می دارند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه گفت، که بسیاری در اروپا از اوکراین خسته شده‌اند، اما با اینرسی تلاش می‌کنند تا وضعیت را سرپا نگه دارند.
لاوروف در پاسخ به این پرسش که آیا اروپا از تامین مالی اوکراین خسته شده است، گفت: "من فکر می کنم که بسیاری از مردم از اوکراین در اروپا خسته شده اند. با اینرسی، از طریق خود هیپنوتیزم، آنها همچنان در تلاشند تا این وضعیت را سرپا نگه دارند، اما نمی دانیم که آنها تا چه زمانی ادامه خواهند داشت و رای دهندگان آنها تا چه زمانی با وخامت اوضاع اقتصادی-اجتماعی در شرایطی که اوکراین میلیاردها دالر افسانه ای دریافت می کند".

اینرسی: خاصیت مقاومت جسم ها در برابر تغییر سرعت یا تغییر جهت لَختی یا اینرسی خاصیتی از یک جسم است که در برابر تغییر سرعت یا تغییر جهت حرکت جسم مقاومت می کند. هر چه جرم یک جسم بیشتر باشد لختی آن بیشتر است. به قانون اول نیوتون قانون لختی نیز گفته می شود.

لاوروف تامین جنگ افزارها از سوی کوریای شمالی به روسیه را شایعه خواند
لاوروف گفت: اتهام های فرستادن جنگ افزار از کوریای شمالی به فدراسیون روسیه تنها شایعه است.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، اتهام های امریکا مبنی بر تامین مهمات هوایی از سوی کوریای شمالی به روسیه را شایعه خواند.
او در مصاحبه با برنامه 60 دقیقه شبکه روسیه 1 گفت: "می دانید، من درباره ای شایعات اظهار نظر نمی کنم. این که امریکایی ها دائماً همه را برای همه چیز مقصر می دانند، خبری نیست. همه این را به خوبی می دانند".
به این ترتیب او به درخواست برای اظهار نظر درباره بیانیه کاخ سفید که در جریان دو ماه گذشته هزاران کانتینر با کمک نظامی فرضی از پیونگ یانگ به مسکو تحویل داده شده است، پاسخ داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала