فرمانده کل نیروهای مسلح ناروی: ناتو به شدت کمبود مهمات دارد

© Fotolia / Alexander ErdbeerФлаг Норвегии
Флаг Норвегии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2023
عضو شوید
فرمانده کل نیروهای مسلح ناروی می‌گوید، ذخایر مهمات و موشک های ناتو به شدت کاهش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، ایریک کریستوفرسن، فرمانده کل نیروهای مسلح ناروی اعلام کرد که ذخایر مهمات و موشک های ناتو در آستانه نشست فرماندهان عالی این ائتلاف به شدت کاهش یافته است.
کریستوفرسن به روزنامه ناروجی"وی جی" گفت: تسلیحات هنوز خیلی کند پیش می رود همه فرماندهان کل که من با آنها صحبت کرده ام می گویند که نیاز به تسلیحات جدید از تولید پیشی گرفته است.
کمیته نظامی ناتو روز شنبه در اسلو پایتخت ناروی نشستی بسیار محرمانه برگزار خواهد کرد. در این نشست 31 فرمانده کل نیروهای مسلح کشورهای عضو ناتو و همچنین سویدن حضور خواهند داشت.
ژنرال آمریکایی: روسیه فقط زبان زور را می فهمد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2023
ناتو بزرگترین مانور نظامی از زمان جنگ سرد را برنامه ریزی می کند
سویدن و فنلاند در ماه می 2022 درخواست هایی را برای پیوستن به این ائتلاف ارسال کردند. فنلاند در 4 اپریل سی و یکمین عضو ناتو شد. درخواست سویدن هنوز تایید نهایی هنگری و ترکیه را دریافت نکرده است.
پیش از این، سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، هدف قانونی روسیه خواهد بود. وی هشدار داد که در حالی که غرب اوکراین را با تسلیحات دوربرد به طور فزاینده ای پمپاژ می کند، اهداف جغرافیایی عملیات ویژه بیشتر و بیشتر از خط فعلی پیش می رود.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که غرب باید درک کند که تامین تسلیحات به اوکراین امنیت این کشور را تقویت نمی کند. لاوروف همچنین تاکید کرد که ایالات متحده و متحدان آن خطرات درگیری مسلحانه مستقیم با روسیه را ایجاد می کنند که با عواقب فاجعه باری همراه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала