پوتین و پریگوژین در کرملین دیدار کردند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2023
عضو شوید
پسکوف: پوتین در 29 جون با پریگوژین در کرملین دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس دولت گفت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، پنج روز پس از تلاش برای شورش، در کرملین با رهبری واگنر ملاقات کرد.
وی به خبرنگاران گفت: "در واقع، رئیس جمهور چنین جلسه ای داشت. او 35 نفر را به آن دعوت کرد. همه فرماندهان دسته ها و مدیریت قطعات از جمله خود پریگوژین این جلسه در 29 جون در کرملین برگزار شد و تقریباً سه ساعت طول کشید."
پسکوف خاطرنشان کرد که جزئیات این نشست مشخص نیست، اما موضوعات را تشریح کرد.
Бойцы и бронетехника ЧВК Вагнер на улице Ростова-на-Дону - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2023
پوتین: "واگنر" به طور کامل توسط دولت تجهیز شده است
پسکوف گفت: تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که رئیس جمهور ارزیابی از اقدامات شرکت در جبهه در دوران دفاع نظامی و همچنین ارزیابی خود از وقایع 24 جون را ارائه کرد. پوتین به توضیحات فرماندهان گوش داد و آنها را گزینه هایی برای اشتغال بیشتر ارائه داد. سخنگوی کرملین افزود: آنها تاکید کردند که حامیان و سربازان سرسخت رئیس دولت و فرمانده کل قوا هستند.
پسکوف از جزئیات دیگر این دیدار اطلاعی ندارد.
در شب 24 جون در روستوف-نا-دانو، نیروهای شرکت نظامی خصوصی (PMC) "واگنر" مقر منطقه نظامی جنوبی را تصرف کردند. این اتفاق پس از آن رخ داد که تاجر یوگنی پریگوژین اظهاراتی کرد مبنی بر اینکه نیروهای مسلح روسیه ظاهراً حملات موشکی و بمب‌افکنی به اردوگاه‌های PMC انجام داده‌اند، اگرچه این موضوع از سوی وزارت دفاع و FSBرد شد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اقدامات شورشیان را یک ماجراجویی جنایتکارانه و خیانت خواند که منجر به جاه طلبی های گزاف و منافع شخصی شد.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2023
چندرسانه ای
رستوف-نا-دانو درکجا واقع شده است؟ + داده نمایی
پس از آن، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، در توافق با پوتین، با پریگوژین گفتگو کرد، پس از آن، سرویس مطبوعاتی رهبر بلاروس گزارش داد که رئیس PMCپیشنهاد وی را برای توقف جنبش واگنر در روسیه و برداشتن گام های بیشتر برای رفع آن پذیرفت. -تشدید
پوتین به جنگنده‌های واگنر پیشنهاد کرد با امضای قراردادی با وزارت دفاع یا سایر سازمان‌های مجری قانون، به خدمت خود ادامه دهند و تاکید کرد که آنها نیز می‌توانند به خانه بازگردند یا "به بلاروس بروند". در 27 جون، لوکاشنکا ورود پریگوژین به خاک بلاروس را تأیید کرد، اما در 6 جولای اعلام کرد که بنیانگذار واگنر قبلاً در سن پترزبورگ است.
در پس زمینه وقایع، یک پرونده جنایی علیه پریگوژین به دلیل سازماندهی یک شورش مسلحانه باز شد، اما متعاقباً FSBتحقیقات را متوقف کرد، زیرا "شرکت کنندگان در شورش اقدامات خود را با هدف مستقیم ارتکاب جرم متوقف کردند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала