وزارت دفاع روسیه: فرماندهی اوکراین مزدوران خارجی را در حملات به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گزارش میدهد که فرماندهی اوکراین تخلیه مزدوران خارجی را به صورت ذخیره و تنها پس از خود اوکراینی ها انجام می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه می گوید: که فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین مزدوران خارجی را در حملات تهاجمی به عنون سپر انسانی اتفاده می کند..
یکی از نمایندگان وزارت دفاع روسیه گفت: فرماندهی اوکراین واحدهایی را که توسط مزدوران خارجی تشکیل می‌شوند در وهله اول به "حملات تسخیر مواضع دشمن به هر قیمتی" به مواضع روسیه می‌ فرستند. تخلیه مزدوران مجروح بر اساس اصل ذخیره، تنها پس از خروج نظامیان اوکراینی سازماندهی شده است.
اوکراینی‌هایی که توسط جنگنده‌های روسی به اسارت درآمده‌اند می‌گویند که فرماندهان نیروهای مسلح اوکراین که در خط تماس می‌جنگند، مسئول تلفات مزدوران نیستند.
Украинские военнослужащие возле 152-мм пушки-гаубицы Д-20 на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2023
مزدوران امریکایی در اوکراین: وحشت در اوکراین از عراق و افغانستان بیشتر است
به گفته کوناشنکوف، در پس زمینه شکست موج دیگری از بسیج در اوکراین و همچنین از دست دادن نیروی انسانی، کی‌یف استخدام مزدوران را در آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه افزایش داده است. از آغاز عملیات نظامی نیروهای مسلح روسیه برای حفاظت از دونباس، 11675 نفر از 84 کشور برای شرکت در خصومت ها در کنار رژیم کی‌یف وارد اوکراین شده اند. در ماه گذشته، اوکراین مزدوران خود را در آرجانتین، برزیل، افغانستان، عراق و مناطق تحت کنترل امریکا در سوریه مستقر کرده است.
در این بیانیه به کشته شدن بیش از 4.8 هزار مزدور، عمدتاً از ایالات متحده، کانادا و کشورهای اروپایی اشاره شده است. کوناشنکوف تصریح کرد که طرف اوکراینی از مزدوران کشورهای دیگر به عنوان "خوراک توپ" (سپر انسانی) استفاده می کند. وی تاکید کرد که سربازان روسی بدون توجه به اینکه در کجا هستند، به نابودی خارجی هایی که در کنار کی‌یف می جنگند ادامه خواهند داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала