مجمع بین المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ SPIEF از دست آورد غرب پرده برداشت

© Sputnik / Photo host agency Ria Novosti/Svetlana Shevchenko /  مراجعه به بانک تصاویر Россия и Армения подписали на полях ПМЭФ дорожную карту о расширении сотрудничества в сфере туризма
Россия и Армения подписали на полях ПМЭФ дорожную карту о расширении сотрудничества в сфере туризма - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2023
عضو شوید
در تاگس اشپیگل Der Tagesspiegel: مجمع بین المللی اقتصادی پترزبورگ SPIEF نشان داده است که اقتصاد روسیه با وجود تحریم ها در حال توسعه است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از در تاگس اشپیگل، روحیه در مجمع بین المللی اقتصادی پترزبورگ SPIEF نشان داد که روسیه به شرکای ایالات متحده و اروپا وابسته نیست.
این نشریه تاکید می کند: "به طور کلی، اقتصاد روسیه واقعاً به خوبی و به سرعت خود را با تحریم ها وفق داده است."
در ادامه نویسنده به اجناس در فروشگاه های مسکو اشاره کرد و گفت: واردات موازی به اقتصاد روسیه کمک می‌کند، بسیاری از کالاها دیگر از کشورهای غرب جمعی نیستند، بلکه از کشورهای دیگر می‌آیند.
نویسنده معتقد است، با این وجود، همه صنایع نتوانسته اند خود را با واقعیت های جدید وفق دهند. بنابراین، وی به مشکلات صنعت خودروسازی و تولید لوازم خانگی و ابزارآلات اشاره کرد.
Автомобиль Lada X-Cross на стенде Санкт Петербурга на ПМЭФ-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2023
کلوپ ویدیو
رونمایی از خودروی جدید لادا در مجمع اقتصادی بین‌المللی سن پترزبورگ + ویدیو
مدل جدیدی از خودروی پریمیوم روسی لادا آئورا در SPIEF ارائه شد. مجهز به موتور 1.8 لیتری با قدرت 122 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک است. هزینه مدل بیش از دو میلیون روبل است. رئیس وزارت دارایی، آنتون سیلوانوف، که درایو آزمایشی خود را انجام داد، گفت که کارمندان بخش وی آماده انتقال به این تازگی از خودروهای خارجی هستند.
مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) از 14 تا 17 جون برگزار می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала