رهگیری سه پهپاد تهاجمی در نزدیکی نیروگاه هستوی زاپروژیا

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Здание на территории Запорожской атомной электростанции
Здание на территории Запорожской атомной электростанции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2023
عضو شوید
نیروهای نظامی جنگ الکترونیک فدراسیون روسیه سه پهپاد تهاجمی را در نزدیکی نیروگاه هستوی زاپروژیا رهگیری کردند.
به گزارش اسپوتینک، یکی از نمایندگان سازمان های اجرای قانون روسیه به خبرنگاران گفت، تجهیزات جنگ الکترونیک سه پهپاد تهاجمی شبه نظامیان اوکراینی را در نزدیکی نیروگاه اتمی زاپروژیا رهگیری کردند.
امروز، 9 جون، رژیم کی‌یف تلاش دیگری برای بی ثبات کردن اوضاع در منطقه نیروگاه هستوی زاپروژیا انجام داد. صبح امروز نیروهای نظامی جنگ الکترونیک فدراسیون روسیه سه پهپاد اوکراینی را با مهمات قابل حمل PG-7L که در جهت نیروگاه هستوی زاپروژیا به پرواز در آمدند، فرود آوردند.
به گفته وی، پهپادها متعاقباً توسط متخصصان مواد منفجره مورد بررسی قرار گرفتند و آنها تصمیم گرفتند که آنها را در محل منهدم کنند. این حادثه خسارات جانی و مالی نداشته است.
Фрагмент ракеты Storm Shadow с серийным номером в Луганске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2023
قوای مسلح اوکراین یک مرکز تفریحی کودکان را در ولایت خرسون مورد هدف قرار داد
نیروگاه هستوی زاپروژیا در ساحل سمت چپ رودخانه دنیپر در نزدیکی شهر انرگودار واقع شده است. این بزرگترین نیروگاه هستوی اروپا از نظر تعداد واحد و ظرفیت نصب شده است. این نیروگاه دارای شش واحد نیرو با ظرفیت هر یک گیگاوات است. در اکتبر سال گذشته، او به مالکیت روسیه درآمد.
در همان زمان، نیروهای اوکراینی به طور منظم به گلوله باران انرگودار و قلمرو نیروگاه هستوی در مجاورت شهر ادامه می دهند. وزیر دفاع سرگئی شویگو خاطرنشان کرد که رژیم کی‌یف به این ترتیب به دنبال ایجاد خطر یک فاجعه هستوی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала