اصلاح واحد پول در هند به خشونتهای خانگی منجر شده است

© Flickr.com/Flickr.com/Talete =)=طرح تغییر واحد ارز هند منجر به افزایش خشونت خانگی شد
طرح تغییر واحد ارز هند منجر به افزایش خشونت خانگی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه Indian Express می نویسد، اصلاح واحد پولی که توسط حکومت هند در نوامبر سال گذشته تصویب شد، باعث خشونتهای خانگی در ایالت مادیا پرادش در هفته های اخیر شده است.

نشریه Indian Express می نویسد، اصلاح واحد پولی که توسط حکومت هند در نوامبر سال گذشته تصویب شد، باعث خشونتهای خانگی در ایالت مادیا پرادش در هفته های اخیر شده است.

از 9 نومبر در هند در چارچوب مقابله با فساد، جعل پول و تروریزم مالی، پیسه های 500 و 1000 روپیه ای بزرگترین مبالغ در هند بوده است. شهروندان و اتباع کشورهای دیگر ساکن در هند می تواند قسمتی از پول خود را تبدیل کنند و باقی آن را در حسابهای بانکی بگذارند. در این حالت برای اخذ پیسه های جدید نسبت به گذشته محدودیت ایجاد شده است.

سازمان غیر دولتی Aid مشترک با اداره صحت عامه که محافظت از خانواده ها را در ایالت بهوپول به عهده دارد و در امور کمک به زنانی که در معرض خشونت قرار دارند، فعالیت می کند، گزارش داده اند، که پس از 8 نومبر تعداد اعتراضها بیش از دو برابر نسبت به ماههای قبل شده است. طبق این گزارش نیمی از این اعتراضات مربوط به خشونتهای خانوادگی است که از اصلاح پولی در این کشور سرچشمه می گیرد.  طوری که خانم ها در خانواده  از شوهر خود پنهانی پیسه ها را پس از انداز می کردند و در نهایت پیسه ها باطل اعلام و شوهر عصبانی باعث خشونت خانوادگی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала