جامعه اطلاعاتی امریکا به دنبال راهکار برای کار کردن از «راه دور» است

© AP Photo / Patrick Semansky, Fileجامعه اطلاعاتی امریکا به دنبال راهکار برای کار کردن از «راه دور» است
جامعه اطلاعاتی امریکا به دنبال راهکار برای کار کردن از «راه دور» است  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس مرکز ملی ضد اطلاعات و امنیت امریکا می‌گوید که جامعه اطلاعاتی امریکا به دنبال راهکار برای کار کردن از «راه دور» است.

به گزارش اسپوتنیک، بیل ایوانیا، رئیس مرکز ملی ضد اطلاعات و امنیت امریکا در یک وبینار در واشنگتن گفت که جامعه اطلاعات کشور در به دنبال راهکار برای کار کردن از راه دور است، در حالی که مخالفان در حال آماده باش هستند و می آموزند که ایالات متحده چه خواهد کرد.

اکثر آژانس های امریکا و شرکت های پیمانکار دولتی و خصوصی به دلیل شیوع ویروس کرونا از راه دور کار می‌کنند.

وی گفت: ما باید راه‌ حال‌های موثری را برای محافظت از کار، کارمندان، ارتباطات از مخالفان که در واقع به طور جدی در حال مطالعه آنچه که ما اکنون انجام می‌دهیم بیابیم. به گفته وی این یک چالش مهم برای ضد جاسوسی است. در جریان بحث وی بارها روسیه و چین را مخالف امریکا نامید.

او گفت که اکنون نظارت درست بر صدها هزار انسان که به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی دارند، غیرممکن شده است.

او توضیح داد: ما اکنون چهار صد هزار نفر را در یک برنامه ارزیابی مداوم (پیروی از معیارهای پذیرش) ثبت نام کرده ایم... نظارتی که هر موسسه نسبت به کارمندان خود انجام می‌دهد می‌تواند مواردی از استفاده از کارت دسترسی یا کارت شناسایی تا آنچه شخص در کمپیوتر خود تایپ می‌کند، شامل شود.

ایوانینا گفت: حتی اگر در جامعه اطلاعاتی کار می‌کنید و به اطلاعات بالای مخفی دسترسی دارید، این بدان معنا نیست که همه کارهایی که انجام می‌دهید طبقه بندی شده اند ... شما نمی‌توانید در خانه کار کنید و درصد مشخصی از کار خود را انجام دهید».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала