ترامپ از هماهنگی با اوپک پلاس در کاهش نفت خودداری کرد

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز تردید ترامپ در وفاداری معاونش
 ابراز تردید ترامپ در وفاداری معاونش  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا گفته است که بعید است که امریکا به هماهنگی با اوپک پلاس در مورد کاهش تولید نفت توافق کند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا گفته است که بعید است که ما در مورد کاهش تولید نفت با اوپک پلاس توافق کنیم، زیرا شرکت‌های نفتی امریکا قبلاً تولیدات شان را کاهش داده اند.

Трамп  - اسپوتنیک افغانستان
هشدار ترامپ به وضع تعرفه های گمرکی بر نفت عربستان

آقای ترامپ گفت: من فکر نمی‌کنم. ما قبلاً کاهش داده ایم. توجه ما معطوف بازار است. اگر به تگزاس ، داکوتای شمالی و برخی ایالت های دیگر که با موفقیت این کار را انجام می‌دهند، نگاه کنید، می‌بینید آنها قبلاً تولید نفت را کاهش داده اند. آنها این کار را به طور اتوماتیک انجام داده اند.

ترامپ ابراز امیدواری کرد که اعضای اوپک پلاس در جلسه آینده روز پنجشنبه خود بتوانند در مورد قیمت‌ها به توافق برسند. به گفته ترامپ اگر چنین معامله‌ای صورت  نگیرد، به گفته وی «گزینه های بسیاری» وجود دارد.

رئیس‌جمهور امریکا می‌گوید: گزینه های خوب و عالی زیادی دارم... من شاید از آنها حتی بیشتر خوشم بیاید. بیایید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم كه آنها (اعضای اوپک پلاس) به توافق برسند.

روز پنجشنبه ، نشست اوپک پلاس به شکل کنفرانس ویدیویی در مورد احتمال کاهش جدید تولید نفت برای تثبیت اوضاع بازار برگزار می‌شود و به دنبال آن جلسه وزیران انرژی گروه بیست با موضوع برقراری ثبات در بازارهای انرژی در روز جمعه برگزار می‌شود.

پیشتر یک منبع نزدیک به وزارت انرژی روسیه گفته بود مسکو انتظار دارد کشورهایی که روزانه 70 میلیون بشکه در روز تولید می‌کنند به توافق نامه جدید اوپک پلاس بپیوندند. از جمله آنها می‌توان به برازیل، ناروی، کانادا، امریکا و سایر کشورها اشاره کرد. در این حالت، روسیه ممکن است تولید را حدود 1.6 میلیون بشکه در روز کاهش دهد. این 14 درصد از سطح سه ماهه اول (حدود 11.3 میلیون بشکه در روز) است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала