هزینه درمان یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در امریکا

© REUTERS / Stefan Jeremiahهزینه درمان یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در امریکا
هزینه درمان یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه امریکایی می‌گوید که شهروندان امریکایی مبتلا به ویروس کرونا ممکن نیاز به ده‌ها هزار دالر برای پرداخت هزینه درمان داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی درمان یک بیمار مبتلا به کرونا در امریکا را 42 تا 74 هزار دالر گزارش داده است.

بحران کرونا در امریکا؛ ایالات متحده در ثبت واقعات فوتی ریکارد زد - اسپوتنیک افغانستان
بحران کرونا در امریکا؛ ایالات متحده در ثبت واقعات فوتی ریکارد زد

این شبکه با استناد به داده‌های سازمان مستقل (FAIR Health) می‌گوید: افراد فاقد بیمه‌ای و یا این که شرکت‌ بیمه آنها تصمیم گرفته است که مراقبت‌های طبی شامل لیست بیمه نمی‌شود، به کرونا مبتلا شده اند و به شفاخانه مراجعه می‌کنند، باید آمادگی لازم برای پرداخت درمان از 42 هزار و 486 تا 74 هزار و 310 دالر بپردازند.

به‌طور مثال، اگر فرد مبتلا به کرونا به مدت شش روز در شفاخانه‌ها بستری می‌شوند باید حدود 73 هزار و 300 دالر هزینه درمان بپردازند و برای افراد بیمه‌ شده، بخشی از مبلغ 38 هزار و 320 دالر را موسسات طبی از شرکت‌های بیمه کننده درخواست می‌کنند.

این بیماری همه‌گیر به سطح جهان تقریباً در کل جهان شیوع کرده است و براساس آخرین داده‌های سازمان جهانی صحت، بیش از یک میلیون نفر به کرونا مبتلا شده اند و کووید- 19 جان بیش از 50 هزار نفر را در سراسر جهان گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала