ضرر 5.5 میلیارد دالری ایلان ماسک در یک هفته

© AFP 2023 / Brendan Smialowskiضرر 5.5 میلیارد دالری ایلان ماسک در یک هفته
ضرر 5.5 میلیارد دالری ایلان ماسک در یک هفته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیانگذار شرکت تسلا تنها در یک هفته به گسترش شیوع کرونا 5.5 میلیارد دالر را از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فوربس، ایلان ماسک، میلیاردر امریکایی که پیش از این، وحشت ناشی از ویروس کرونا را «احمقانه» توصیف می‌کرد، به دلیل ویروس کرونا در طی یک هفته درآمد او با 18 درصد کاهش یافته است.

در طی یک هفته در دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا سهام تسلا به 22 درصد کاهش یافت که شخصاً ماسک 5.5 میلیارد دالر را از دست داد. ثروت وی 31.1 میلیارد دالر است آقای ماسک در رتبه 26 ثروتمندترین افراد در روی کره زمین است.

پیش از این، ایلان ماسک در حساب کاربری توییتر خود، احساس خود در مورد ویروس کرونا جدید را ابراز کرد و گفت که وحشت از کروناویروس «احمقانه» است.

این اولین اظهار نظر از جانب ایلان ماسک راجع به ویروس مرگبار کرونا بود که تاکنون بیش از 100 هزار نفر را در جهان آلوده کرده و هزاران کشته برجای داشته است. این توییت بلافاصله با بیش از ده هزار لایک ظرف ده دقیقه به شکل ویروسی پخش شد.

شیوع کرونا ویروس همه را تحت تأثیر قرار داده است، اما ممکن است منظور "ماسک" این باشد که  حتی اگر چیزی برای ایجاد وحشت وجود داشته باشد، انسان نباید با ترس و وحشت بیش از حد، به آن دامن بزند و به جای افزایش آگاهی برای مقابله با آن، درگیر ترس و وحشت از آن شود.

شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در جهان به بیش از 105 586, نفر رسید. این در حالی است که تاکنون بیش از 3600 نفر نیز در کشور‌های مختلف جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری «Covid-19» از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала