مبتلا شدن فیلیپ جانسن رئیس گروه بی تی بریتانیا

© Sputnik / Ilya Naymushin /  مراجعه به بانک تصاویر مبتلا شدن فیلیپ جانسن رئیس گروه بی تی بریتانیا
مبتلا شدن فیلیپ جانسن رئیس گروه بی تی بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آزمایش ویروس کرونای رئیس شرکت گروه بی تی بریتانیا مثبت اعلام شد.
خانم نخست وزیر کانادا به ویروس کرونا مبتلا شد - اسپوتنیک افغانستان
خانم نخست وزیر کانادا به ویروس کرونا مبتلا شد

به گزارش اسپوتنیک، آزمایش ویروس کرونای فیلیپ جانسن رئیس شرکت مخابراتی گروه بی تی انگلیس مثبت اعلام شد و پس از آن او به توصیه پزشکان بلافاصله قرنطین شد و قرار است او از راه دور کار کند.

در خبرنامه این شرکت آمده است:- "آزمایش ویروس کرونای فیلیپ جانسن مدیر اجرایی گروه بی تی در نیمه دوم روز پنجشنبه مثبت اعلام شد و سپس به توصیه سازمان بهداشت انگلیس قرنطین شد".

جانسن با وجود بیمار شدن، قرار است از خانه کار کند.

او با انتشار بیانیه گفت:- "با توجه که علایم بیماری من کم است، من همچنان گروه بی تی را هدایت خواهم کرد، امان از هفته آینده با تیم خود از راه دور همکاری خواهم کرد. هیچ گونه وقفه ای نخواهد بود".

جانسن روز دوشنبه در نشستی با نمایندگان بازار ارتباطات سیار شرکت کرده بود و در حال حاضر پزشکان به همه ای شرکت کنندگان در آن نشست توصیه کرده است که در قرنطین خود را قرار بدهند.

دفتر رئیس گروه بی تی ضد عفونی و پاک کاری شده و کسانی که با مدیر ارشد این گروه در تماس بوده اند در حال آزمایش ویروس کرونا هستند.

یادآوری می کنیم، که گروه بی‌تی به انگلیسی: BT Grou شرکت بریتانیایی و چندملیتی خدمات مخابراتی است، که دفتر مرکزی آن، در شهر لندن، انگلستان قرار دارد. این شرکت، یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات مخابراتی در جهان است، که در بیش از ۱۷۰ کشور، فعالیت می‌نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала