تفنگداران دریایی روسیه در فهرست نیروی های قدرتمند جهان

© Sputnik / Alexey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر تفنگداران دریایی روسیه در فهرست نیروی های دریایی قدرتمند جهان
تفنگداران دریایی روسیه در فهرست نیروی های دریایی قدرتمند جهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تفنگداران دریایی روسیه با داشتن بهترین تجربه بعد از ایالات متحده مقام اول را گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه امریکایی «The National Interest» تفنگداران دریایی روسیه را شامل پنج گروه برتر جهان به همراه نیروهای ایالات متحده، انگلیس، کره جنوبی و چین نوشته است.

در این رتبه بندی نیروهای دریایی ایالات متحده مقام نخست گرفته است، این نشریه تعداد تفنگداران دریایی امریکا را 186 هزار نفر و حدود 38 نفر در ذخیره به اساس اطلاعات سال 2017 ذکر شده است.

استفاده از هلیکوپترهای روسی در تمرینات تفنگداران دریایی امریکا - اسپوتنیک افغانستان
استفاده از هلیکوپترهای روسی در تمرینات تفنگداران دریایی امریکا

تفنگداران دریایی روسیه در رده بندی دوم قرار گرفتند، در این نشریه آماده است که نیروهای دریایی روسی به خوبی آموزش دیده اند و از قدرت مبارزاتی قدرتمندی برخوردار هستند.

مقام سوم را تفنگداران دریایی بریتانیا از آن خود کرده اند، براساس این شاخه، سربازان انگلیس یک پیاده نظام سبک است که دائماً در حال آماده باش هستند. تعداد پیاده نظام حدود هفت هزار نفر است.

کوریا جنوبی مقام چهار را کسب کرده است، براساس اطلاعات 2018، تفنگداران دریایی  این کشور 29 هزار نفر است که زیر نظر متخصصان امریکایی آموزش دیده اند.

جا به جایی تفنگداران دریایی امریکا در ادیسه - اسپوتنیک افغانستان
جا به جایی تفنگداران دریایی امریکا در ادیسه

تفنگداران دریایی چین مقام پنجم را گرفتند، که نزدیک به 30 هزار نفر شامل می شوند و برای عملیاتی از کشتی ها و پایگاه های دریایی در نظر گرفته شده اند، با این حال، پیاده نظام ها فاقد تجربه جنگی هستند. به گفته نویسنده این گزارش، برای حل این مشکل با گام هایی را برای همکاری نزدیکتر با نیروی دریایی روسیه برداشته شده است.

در سال 2018، نزدیک ارتش روسیه توسط «Business Insider» مقام دوم را در رده بندی قوی ترین ارتش جهان گرفت و مقام اول را در بین کشورهای اروپایی را کسب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала