کنگره امریکا دلیل سلب اعتماد از ترامپ را یافت

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر کنگره امریکا دلیل سلب اعتماد از ترامپ را یافت
کنگره امریکا دلیل سلب اعتماد از ترامپ را یافت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ از اختیارات خود سوی استفاده کرده و اقدامات وی زمینه استیضاح را فراهم می کند.

به گزارش اسپوتنیک، جرولد نادلر رئیس کمیته امور قضایی مجلس نمایندگان امریکا اظهار کرده است که رئیس جمهور امریکا از قدرت خود سوی استفاده کرده است. رئیس کمیته گفت:«من از همکارانم خواستم که به سوگند خود وفادار بمانند، ترامپ برای کشورهای خارجی اجازه دخالت در امور انتخابات امریکا را داد، اقدامات رئیس جمهور ترامپ تهدیدی برای امنیت ملی و تهدید فوری برای انتخابات بعدی است».
از سویی هم جرولد نادلر گفته است که یقین دارد که اکثریت مردم امریکا خواهان کنار رفتن دونالد ترامپ از ریاست جمهوری هستند.
در عین حال رهبر جمهوری خواهان امریکا گفته است که دموکرات‌ها ترس باخت در ریاست جمهوری سال آینده مقابل ترامپ را دارند.
به گفته جرولد نادلر، ترامپ درباره صبحت‌های تلفونی خود با رئیس جمهور اوکراین برای رقیبان هیچ توزیع نداده است. و در عین حال دگ کولنز رهبر جمهوری خواهان گفته است که هنگام صحبت‌های ترامپ و زلنسکی از این که کیف به تعلیق درآورده شده بود آگاه نبوده اند.این در تضاد با شهادت شاهدان است که گفتند قبل از آن کارمندان سفارت اوکراین نگران تأخیر در کمک رسانی بودند.
گفتنی است که پیش از این رئیس جمهور ایالات متحده، در سخنرانی خود در جمع هوادارانش در ایالت فلوریدا گفت: "من فکر می کنم که استیضاح ما را مستقیماً به پیروزی در انتخابات سوق خواهد داد."
رئیس جمهوری ایالات متحده متهم است که از دولت اوکراین برای افزایش شانس پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور درخواست کمک کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала