زمان عرضه عینک واقعیت افزوده اپل فاش شد

© Photo / Pixabayزمان عرضه عینک واقعیت افزوده اپل فاش شد
زمان عرضه عینک واقعیت افزوده اپل فاش شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است شرکت اپل در سال ۲۰۲۳ عینک واقعیت افزوده را به بازار عرضه کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبسایت The Information، مدیران شرکت اپل در جلسه داخلی با کارمندان این شرکت اعلام کرده اند که ممکن است در سال ۲۰۲۲ هدست واقعیت افزوده (AR) و در سال ۲۰۲۳ عینک واقعیت افزوده را به بازار عرضه کند.

هشدار شرکت اپل: در آیفون های قدیمی اینترنت و ناوبری قطع می شود - اسپوتنیک افغانستان
هشدار شرکت اپل: در آیفون های قدیمی اینترنت و ناوبری قطع می شود

قابل ذکر است که قبل از این گزارش شده بود که هدست و عینک واقعیت افزوده در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد اما به دلیل به میان آمدن مشکلات در طراحی آنها، زمان عرضه به تعویق افتاد.

وبسایت مذکور جزئیاتی را هم درباره این هدست واقعیت افزوده فاش کرده است. این هدست که با نام N301 معرفی شده، از لحاظ ظاهری به نسخه کوچکتر و باریک‌تر "هدست اکولوس کوئست" شباهت دارد. این هدست از دوربین‌های بیرونی خود برای مشاهده محیط اطراف کاربر استفاده می‌کند و از یک نمایشگر با رزولوشن فوق‌العاده بالا برای نمایش اطلاعات و اشیاء مجازی استفاده می‌کند. گفته شده که اپل سال ۲۰۲۱ از برنامه‌نویسان می‌خواهد که نرم‌افزارهای خود را برای این هدست طراحی کنند.

همچنین اپل در کنار این هدست قصد دارد یک عینک واقعیت افزوده را نیز عرضه کند تا کاربران بتوانند از آن در طولانی مدت بدون احساس خستگی استفاده کنند. در این گزارش آمده که عینک طراحی شده فعلی اپل از یک فریم ضخیم ساخته شده که باتری و چیپست درون بدنه آن جای گرفته‌اند. همچنین گفته شده زمانی که کاربر در حال استفاده از این عینک است، شیشه‌ها تیره می‌شوند تا اطرافیان از مشغول بودن کاربر مطلع شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала