واکنش قدیروف به کشته‌شدن البغدادی

© Sputnik / Said Tzarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش قدیروف به تقسیم‌کردن تروریست‌ها به خوب و بد
واکنش قدیروف به تقسیم‌کردن تروریست‌ها به خوب و بد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رمضان قدیروف، رئيس جمهوری خودمختار چچن درمورد تقسیم‌کردن تروریست‌ها به تروریست‌های خوب و تروریست‌های بد، واکنش نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف گفته است مرگ ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش چیزی را تغییر نمی‌دهد، "اگر تروریست‌ها به خوب و بد تقسیم شوند".

قبل از این نشریه Defense One نوشته بود که نیروهای امریکایی روز شنبه در سوریه عملیات ویژه علیه البغدادی، رهبر داعش انجام داده اند. حدس زده می‌شود که البغدادی در نتیجه این عملیات کشته شده است.

نیوزویک: ابوبکر البغدادی کشته شد  - اسپوتنیک افغانستان
نیوزویک: ابوبکر البغدادی کشته شد

قدیروف در صفحه تلگرام خود نوشته است: "ابوبکر البغدادی یکبار دیگر کشته شده است؟ حرف‌های تاراس بولبا که به پسرش اندریو گفته بود، به فکرم آمد: "من تو را به دنیا آوردم و من ترا می‌کشم". بن لادن کشته شد، اما القاعده زنده است. مرگ البغدادی زیاد تغییر نمی‌آورد اگر تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم کنیم. باید سوریه را کاملاً از وجود داعش پاک ساخت".

قبل از این منابع امنیتی عراق به آژانس رویترز خبر داده بودند که منابع در سوریه به استخبارات عراق از کشته‌شدن البغدادی خبر داده اند. براساس اطلاعات این منابع، رهبر داعش همراه با محافظ اش در ادلب سوریه کشته شده است. منبع افزوده است که موقعیت البغدادی هنگامی مشخص شد که وی تلاش داشت خانواده اش را از ادلب به سرحد ترکیه انتقال دهد. همچنان گفته می‌شود که ایران نیز خبر مرگ البغدادی را از مقامات سوریه دریافت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала