در اکادمی نیروی دریایی امریکا اجازه گرد هم آمدن به «شیطان پرستان» داده شد

© Depositphotos.com / Klaudiafjدر اکادمی نیروی دریایی امریکا اجازه گرد هم آمدن به «شیطان پرستان» داده شد
در اکادمی نیروی دریایی امریکا اجازه گرد هم آمدن به «شیطان پرستان» داده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اکادمی نیروی دریایی ایالات متحده امریکا با نشر خبری می‌گوید که شیطان پرستان می‌توانند در این اکادمی گرد هم بیایند، اما نمی‌توانند مراسم مذهبی را در اکادمی برگزار نمایند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Military Times، «آلانا گاراس» سخنگوی اکادمی نیروی دریایی امریکا گفت که شیطان پرستان حق گرد هم آمدن  در این اکادمی را دارند ولی مراسم مذهبی شان را در این اکادمی برگزار نمی‌توانند.

شیطان پرستان امریکا در مکاتب کلوپ ها را سازماندهی میکنند - اسپوتنیک افغانستان
شیطان پرستان امریکا در مکاتب کلوپ ها را سازماندهی میکنند

پیش از این، یک نامه الکترونیکی در اینترنت ظاهر شد که در آن اکادمی برای دانشجویان اجازه جمع شدن در صنف‌های «شیطان پرستی» را داده بود.

اما سخنگوی اکادمی نیروی دریایی امریکا می‌گوید که هیچ صحبتی در باره «جادوی سیاه» وجود ندارد به گفته وی، نامه بدون تایید رهبری عجله ارسال شده است.

گاراس گفت: گروهی از میانسالان که اعتقادات آنها با اعتقادات «معبد شیطان» سازگار است آنها خواستند محلی را برای شان فراهم کنیم تا بتوانند برای بحث و به اشتراک گذاشتن اعتقادات مذهبی خود جمع شوند. آنها برای صنف های گروهی نه برای «خدمات شیطانی» درخواست کرده اند.

وی گفت که «معبد شطیان» به‌طور رسمی توسط یک سازمان مذهبی شناخته شده است و به همین خاطر از مالیان معاف استند.

اکادمی نیروی دریایی امریکا  در شهر آناپولیس در مریلند در امریکا واقع است. در سال 1845 تاسیس شده است. فارغ التحصیلان این اکادمی بسیاری از رهبران سیاسی و نظامی امریکا از جمله رئیس‌جمهور کارتر و سناتور جان مک و همچنان شخصیت‌های اجتماعی، ورزشکاران و فضانوردان می‌باشند.

در امریکا حدود 80 هزار مرکز شیطان پرستی فعال است و نیویورک محل اصلی فعالیت آنهاست. بدین ترتیب، در حال حاضر «معبد شیطان پرستان» از امکان تاسیس باشگاه شیطان پرستی در مدارس امریکایی برخوردار می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала