اردوغان: از زمان آغاز عملیات «چشمه صلح» 109 تروریست کشته شدند

© REUTERS / Umit Bektasاردوغان: از زمان آغاز عملیات «چشمه صلح» 109 تروریست کشته شدند
اردوغان: از زمان آغاز عملیات «چشمه صلح» 109 تروریست کشته شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید که از آغاز عملیات نظامی موسوم به «چشمه صلح» در شمال شرق سوریه تاکنون 109 تروریست از بین رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه گفت که از زمان آغاز عملیات نظامی ترکیه موسوم به «چشمه صلح» در سوریه تاکنون 109 تروریست کشته شده است.

وزارت دفاع ترکیه از ادامۀ پیشروی سربازانش در سوریه خبر داد  - اسپوتنیک افغانستان
وزارت دفاع ترکیه از ادامۀ پیشروی سربازانش در سوریه خبر داد

رئیس‌جمهور اردوغان در انقره گفت: دیروز ما عملیات را در سوریه آغاز کردم، ابتدا حملات توپخانه‌ای بعد حملات هوایی و نیمه‌های شب هم حملات زمینی را آغاز نمودیم. در حال حاضر 109 تروریست کشته، تعدادی زیاد آنان زخمی و تسلیم شده اند. آنها تبلیغات سیاه علیه ترکیه را آغاز کردند که گویا ترکیه غیرنظامیان را مورد هدف قرار داده. شما افراد ملکی هدف حمله قرار می‌د‌هید «بی‌حیاها». ما اقدامات لازم را علیه تبلیغات سیاده انجام می‌دهیم. و از هر اقدامی که انجام می‌دهیم به اطلاع می‌رسانیم.

پیش از این رجب طیب اردوغان، رئيس‌جمهور ترکیه از آغاز عملیات نظامی موسوم به «چشمه صلح» علیه نیروهای دموکراتیک سوریه «قسد» و «دولت اسلامی» (داعش)* در سوریه خبر داده بود.

لازم به ذکر است عملیات چشمه صلح نیروهای مسلح ترکیه در شرق فرات در 9 اکتوبر با هدف جلوگیری از ایجاد یک کریدور تروریستی در مرز جنوبی کشور و بازگرداندن صلح و ثبات به منطقه آغاز شده است.

*داعش گروه تروریستی ممنوع در روسیه 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала