نماینده دموکرات: ترامپ باید در سلول انفرادی محبوس شود

© AP Photo / Susan Walshنماینده دموکرات: ترامپ باید در سلول انفرادی محبوس شود
نماینده دموکرات: ترامپ باید در سلول انفرادی محبوس شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نماینده زن دموکرات کنگره امریکا خواستار زندانی کردن دونالد ترامپ و انداختن او به حبس انفرادی شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازCNN «مکسین واترز» سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا اعلام کرد استیضاح برای دونالد ترامپ کافی نیست و او باید در سلول انفرادی زندانی شود.

واترز در حساب توییتر خود نوشت: من از اعضای حزب جمهوری خواه می‌خواهم از صحبت‌های کثیفی که ترامپ درباره افشاگر می‌گوید و او را جاسوس می‌خواند بپرهیزند و از استفاده از زبان اراذل و اوباش که می‌گویند این افشاگر باید کشته شود، جلوگیری کنند. استیضاح برای ترامپ کافی نیست. او باید زندانی شود و به سلول انفرادی برود. اما در حال حاضر آغاز روند استیضاح یک امر ضروری است.

ماکسین واترز نماینده‌ای است که در دو سال گذشته همواره بر استیضاح ترامپ تاکید داشته و بارها گفته که به تلاشهایش در جهت استیضاح ترامپ تا زمان به نتیجه رسیدن ادامه خواهد داد.

توهین نامزد دموکرات ها به ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: حق دارم با افشاگرمتهم کننده خود دیدار کنم

در پی افشای جزئیاتی از درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند.

واترز که رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان امریکاست است، بعد از طرح مناقشه مربوط به شکایت یک عضو افشاگر جامعه اطلاعاتی این کشور از ترامپ به خاطر صحبتهایش در گفت‌وگوی تلفنی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در ماه جولای درخواستهایش را برای استیضاح ترامپ افزایش داد.

این درحالی است که دونالد ترامپ از تماس تلفنی خود با ولودیمیر زلنسکی دفاع کرد و آن را «عالی» خواند. ترامپ پیشتر هم با انتشار پیامی توئیتری خواستار دیدار با افشاگری شد که او را افشا کرده است. از زمان انتشار جزئیات این افشاگری، دونالد ترامپ بار‌ها این افشاگر ناشناس را هدف حملات لفظی قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала