اطمینان ترامپ از احتمال کنارآمدن هند و پاکستان

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر اطمینان ترامپ از احتمال کنارآمدن هند و پاکستان
 اطمینان ترامپ از احتمال کنارآمدن هند و پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ ابراز کرده است که رهبران کشورهای هند و پاکستان میتوانند برای حل مشکلات بین دو کشور راه حل پیدا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ در هفتاد و چهارمین دور جلسه سازمان ملل دیداری که با نارندرا مودی داشت برای خبرنگاران گفته است که فکر می‌کنم که او خواهان صلح میان این دو کشور است و فکر می‌کنم که در کوتاه مدت این اتفاق خواهد افتاد.
دونالدترامپ همچنان افزود که معتقد است که رهبران این کشور باهم در این باره گتفگو کنند و افزود که دیدار آنها چیزهای خوبی را همراه خواهد داشت بخصوص مشکل کشمیر که همگی ما خواهان گام های مثبت در این مورد هستیم.
در عین حال خبرنگار هندی که میخواست ترامپ را زیر سوال کند که خان را دوستدارترین نخست وزیر وی بخواند اما ترامپ افزود که عمران خان در حل مشکلات خوب است به همین خاطر کار کردن همرای او ساده است و همچنان گفته است که او تعامل با خان را با هدف تامین مشاركت فعال پاکستان در مبارزه با تروریسم می بیند.
در عین حال دونالد ترامپ ایران را در فهرست حامیان تروریزم قرار داده است.

پاکستان نمی تواند افزایش نیروی نظامی را در کشمیر نادیده بگیرد - اسپوتنیک افغانستان
پاکستان نمی تواند افزایش نیروی نظامی را در کشمیر نادیده بگیرد

روابط هند و پاکستان هنگامی به شدد تیره شد که تاریخ 5 آگست دهلی خواهان لغو ایالت جامو و کشمیر و خواهان ایجاد دو قلمرو در این مناطق شده بود که به واکنش جدی پاکستان روبرو شدند دیپلومات‌های خود را از دهلی خارج کردند.
یادآوری میکنیم، روز پنجشنبه (۱۴ فبروری) رسانه های هندی از وقوع یک انفجار در منطقه پلواما در ایالت جامو و کشمیر خبر دادند.
گفته میشود بمب جاگذاری شده در یک موتر در مسیر کاروان نیروهای امنیتی هند منفجر گردید. در نتیجه این رویداد دستکم ۴۵ پولیس کشته و ده ها تن دیگر زخمی شده اند.
شماری از مقامات هندی ادعا داشتند که حکومت پاکستان در این حمله دست دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала