امریکا قدرت و پیشرفت نیروی دریایی روسیه را ارزیابی کرد

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر امریکا قدرت و پیشرفت نیروی دریایی روسیه را ارزیابی کرد
امریکا قدرت و پیشرفت نیروی دریایی روسیه را ارزیابی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروی دریایی روسیه با ساخت کشتی‌های کوچک به سرعت در حال توسعه است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشنل اینترست، این نشریه امریکایی در مقاله‌ای نیروی دریایی روسیه را ارزیابی کرده است و می‌نوسید که نیروی دریایی روسیه با شرط ساخت کشتی‌های کوچک، به سرعت در حال پیش‌رفت است.

نیروی دریایی روسیه با سیستم کور کننده دشمن مجهز شد - اسپوتنیک افغانستان
نیروی دریایی روسیه با سیستم کور کننده دشمن مجهز شد

در مقاله آمده است که نیروی دریایی روسیه و امریکا برخلاف هم استند که هر یک از آنها استراتژی، تاریخ، صنعت و جغرافیای کشور خود را بازتاب می‌دهند.

در حالی که نیروی دریایی امریکا به ناوشکن‌ها و سایر کشتی‌های بزرگ متکی است و همچنان در این عرصه مخارج بزرگ را انجام می‌دهند. اما روسیه با مصرف کم کشتی‌های راکتی کوچک مدرن «سمیرچ» را می‌سازد که اخیراَ مانند ناوچه‌های سبک و زیردریایی‌های دیزلی برقی مدرن را آزمایش کرده است.

علاوه بر این، تمام کشتی‌های نیروی دریایی روسیه مجهز به سلاح‌های جدی از جمله راکت‌های کروز کالیبر استند.

مقاله می‌نوسید: اگر چه این کشتی‌ها کوچک استند، اما از قدرت بالایی برخوردار می‌باشند. در سال‌های اخیر این ناوچه‌های سبک نیروی دریایی روسیه از دریایی خزر مواضع تروریستان را در سوریه مورد هدف قرار دادند و در عین حال آنها هرگز از آب‌های روسیه بیرون نشده اند.

این نشریه امریکایی می‌نویسد که نیروی دریایی روسیه به آموزه دفاعی خود جدی است. با این حال، نویسندگان این مقاله بر این باورند که امریکا و نیروی دریایی چین در بعضی جهات از نیروی دریایی روسیه جلوتر استند. پکن کشتی‌های بیشتری نسبت به امریکا و روسیه دارد، اما تعداد کشتی‌های امریکایی بزرگتر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала