راز دستکول ملکه انگلیس افشا شد

© AP Photo / Christopher Furlong راز دستکول ملکه انگلیس افشا شد
 راز دستکول ملکه انگلیس افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زندگی نامه نویس سلطنتی انگلیس راز دستکول افسانه‌ی الیزابت دوم ملکه این کشور را افشا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از   The Sun نویسنده انگلیسی سالی بدل اسمیت که کتابی را در مورد زندگی نامه خانواده سلطنتی انگلستان نوشته است، محتویات داخل دستکول افسانه‌ای ملکه الیزابت دوم را افشا نمود.

 سالی بدل اسمیت اظهار داشته که ملکه در دستکول افسانه‌ای خود همیشه  عینک مخصوص مطالعه، ساجق نعناع ، قلم خودکار، آیینه ولبسرین را با خود همراه خود دارد.  

پس از صرف هروعده غذا، ملکه آیینه خود را بیرون آورده و لبهایش را رنگ می کند. روزهای یکشنبه هنگامی ملکه الیزابت به کلیسا می رود، مقداری سکه های 5 و 10 پوندی برای کمک همراه خود می برد.

 همچنین گفته می شود یک دفترچه یادداشت گران قیمت نیز در گردهمایی های یکشنبه کلیسا همراه اوست.

فیل دامپر ، یکی دیگر از متخصصان سلطنتی اضافه نموده که شاید در دستکول ملکه انگلیس یک موبایل نیز قرار داشته باشد. ظاهرا او با استفاده از آن با نوتاسه هایش صحبت می کند. هنوز مشخص نیست که این موبایل یک تلفن هوشمند است و یا آن که تنها کاربری ساده دارد. عکس های خانوادگی دیگر مواردی هستند که احتمالا در کیف ملکه بریتانیا قرار دارند.

چیزی که الیزابت را از سایر موارد مشابه متمایز می کند، این است که او چه چیزهایی را در دستکول خود قرار نمی دهد؟  ملکه در دستکول خود به پاسپورت، کلید، پول یا کارت بانکی نیازی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала