افسر پیشین ارتش لیبیا از راز "جادوگران" مارشال حفتر پرده برداشت

© AP Photo / Mohammed El-Sheikhy, Fileافسر پیشین ارتش لیبیا از راز "جادوگران" مارشال حفتر پرده برداشت
افسر پیشین ارتش لیبیا از راز جادوگران مارشال حفتر پرده برداشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افسر پیشین ارتش خلیفه حفتر و سخنگوی ارتش ملی لیبیا از راز "جادوگران" داخلی و خارجی مارشال خلیفه حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبیا پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، محمد الحجازی، افسر پیشین و سخنگوی ارتش ملی لیبیا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی Libya Al-Ahrarاعلام کرد که مارشال خلیفه حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبیا جادوگرانی را استخدام کرده است تا بر افراد اطرافش تاثیر وارد کند.
وی گفت: "آن‌ها حتی چیزهایی را استفاده می‌کنند که برای عقل قابل فهم نیست. حتی جادوگران از نایجریا و چاد آمده اند".

سیستم دافع هوا پانسر اس-1 - اسپوتنیک افغانستان
سیستم دافع هوا پانسر طیاره جنگی لیبیا را نابود نمود+ویدیو

الحجازی افزود: "به یک جادوگر نیم میلیون (واحد پولی ذکر نشده) داد تا برای حفتر انگشتری با سنگ گرانبها آماده کند که در آن «جن – خدمت‌گار» بود".
این افسر پیشین ارتش ملی لیبیا اعتراف کرد که در کنار حفتر خودش را در "غبار عجیب" حس می‌کرد. وی گفت: "به مجردی که داخل فرماندهی می‌شدم، بدنم به لزره می‌افتاد. ما همه لرزه حس می‌کردیم، مثل اینکه بدن ما بی‌حس شود".
یادآوری میکنیم، ۴اپریل سال روان، مارشال خلیفه حفتر فرمانده ارتش ملی لیبیا به نیروهای خود امر حمله به شهر طرابلس را داد.
بر اساس آمار سازمان جهانی صحت در نتیجه درگیری های اخیر نظامی در طرابلس، پایتخت لیبیا ۱۰۵۰ تن کشته و بیش از ۵۰۰۰ تن دیگر زخمی شده اند.
پس از سرنگونی و قتل معمر قذافی در سال ۲۰۱۱، لیبیا به بحران سیاسی روبرو شد. در حال حاضر دو قدرت در کشور حاکم است. پارلمان مردمی در شرق و در غرب — پایتخت طرابلس، دولت وحدت ملی به ریاست فیض سرج حکم که از طرف سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا حمایت می‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала