منفعت مگان مارکل برای خانواده سلطنی انگلیس

© AFP 2023 / Tolga Akmenعروس و شاهزاده خانواده سلطنتی انگلیس
عروس و شاهزاده  خانواده سلطنتی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مگان مارکل دوشس ساسکس، عروس جدید ملکه انگلیس با آوردن میلیون ها پوند استرلینگ منفعت خانواده سلطنتی را ثروتمند تر ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Daily Express؛ درآمد حاصل از فروش سوغاتی ها با نمادهای خانواده سلطنتی بریتانیا برای سال 2018 به چند میلیون دالر رسیده است.
بر طبق این گزارش گفته می شود که مگان مارکل عامل عمده این منفعت بوده است.
بدین ترتیب، در سال 2017 انگلستان با تولید و فروش بشقاب های چینی و سائر نماد های سوغاتی یادگاری 18.2 میلیون پوند استرلینگ منفعت نمود.
در سال 2018 فروش سوغاتی های دارای نماد سلطنتی بریتانیا به میزان 3.5 میلیارد پوند افزایش یافته. از جمله فروش هدایا طی 12 ماه گذشته 21.7 میلیون پوند، معادل 27 میلیون دالر برای خاندان سلطنتی بریتانیا منفعت داشته است.
علاوه بر این رکورد جدید تعداد گردشگران بازیدی کننده از کاخ های سلطنتی برقرار شده است. تعداد آنها از 2.96 میلیون نفر به 3.3 میلیون نفر رسیده است.
مگان مارکل پیش از آشنایی با پرنس هری درآمد خوبی از بازی در سریال پرطرفدار «دادخواست ها» (Suits) داشت. مگان برای بازی در نقش اول این سریال، 50 هزار دالر به ازای هر اپیزود دریافت کرد. علاوه بر این، او درآمدی هم از بازی در چند نقش کوچک در فیلم های سینمایی داشت.
اگرچه حالا ثروت او در برابر دارایی های عظیم دیگر اعضای خاندان سلطنتی اندک به نظر می رسد، اما سهم پرنس چارلز از درآمد حاصل از مقام دوکی کورنوال به قدری هست که کفاف هزینه های مربوط به حضور مارکل در مراسم های عمومی، لباس های گران قیمت و سفرهای خارجی اش را بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала