وعده ترامپ برای برافراشتن پرچم امریکا در مریخ

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر وعده ترامپ برای نصب پرچم امریکا در مریخ
وعده ترامپ برای نصب پرچم امریکا در مریخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا وعده سپرد که در آینده بسیار زود، پرچم کشورش را در مریخ به اهتزاز خواهد آورد.

 به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در سخنرانی خود در روز استقلال امریکا گفت: فضانوردان ایالات متحده به زودی دوباره عازم مهتاب خواهند شد،  و سپس به مریخ خواهند رفت، جایی که آنها قصد دارند پرچم ایالات متحده امریکا را به اهتزاز درآورند.
رئیس جمهور امریکا با افتخار گفت، پنجاه سال پیش، در جولای 1969، فضانوردان امریکایی برای نخستین بار در کره ماه فرود آمدند و پرچم ایالات متحده را در آنجا به اهتزاز درآوردند.
در دسامبر 2018، دونالد ترامپ دستوری را در خصوص لغو برنامه بارک اوباما رئیس جمهور سابق این کشور در مورد مهتاب به امضاء رساند.
به گفته رئيس جمهور، ايالات متحده نه تنها پرچم و رد پای خود را در کره مهتاب قرار خواهد داد، بلکه زمینه را برای تسخیر مریخ نیز فراهم خواهد نمود. وی اطمینان داد که دانشمندان ایالات متحده کره مریخ را به تسخیر خود درخواهند آورد.
این در حالیست که چندی پیش، رئیس جمهور امریکا ماه و مریخ را با هم به اشتباه گرفت و در پیام توییتری ادعای جدیدی در عرصه علم نجوم مطرح کرد. وی در صفحه توییتر خود نوشت: "با این همه پولی که ما مصرف می‌کنیم، ناسا نباید به فکر رفتن به کره ماه باشد، این اتفاق 50 سال پیش رخ داده است. آن‌ها باید بر روی اهداف بسیار بزرگتری از رفتن به کره ماه تمرکز کنند مانند (رفتن به) مریخ که مهتاب نیز بخشی از آن است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала