جغد قطبی: جدیدترین پهپاد جاسوسی روسیه در نمایشگاه آرمیا - 2019 + ویدئو

© Sputnik/Yulia Kozlovaجغد قطبی جدید ترین پهپاد روسیه در نمایشگاه آرمیا 2019
جغد قطبی جدید ترین پهپاد روسیه در نمایشگاه آرمیا 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این دستگاه جاسوسی بدون سرنشین که به شکل یک جغد در حال پرواز طراحی شده، در جریان نمایشگاه صنایع نظامی در روسیه برای اولین بار به نمایش درآمد.

به گزارش اسپوتنیک، یک هواپیمای بدون سرنشین غیرمعمولی توسط طراحان روسی در نمایشگاه فن‌آوری نظامی ارتش "آرمیا — 2019" که در مرکز صنایع نظامی " پاتریوت" در حومه مسکو برگزار شده است، نمایش داده شد. این دستگاه بدون سرنشین به شکل یک پرنده بزرگ ساخته شده است. به جای منقار، یک دوربین با دقت بالا برای این پهپاد ساخته شده و مانند یک جغد واقعی، می تواند حتا در تاریکی عمیق نیز برای "شکار" پرواز کند. 

علاوه بر این این هواپیمای بدون سرنشین علی رغم اندازه کوچکش ، تقریبا 5 کیلوگرم وزن دارد و به سیستم تشخیص هدف لیزری مجهز بوده و قادر است در هوا تا 40 دقیقه حرکت کند. متخصصین می افزایند که این پهپاد حتی قادر است صدای پرنده دربیاورد.
سازندگان توضیح می دهند که یک پهپاد اطلاعاتی کوچک دیگر نیز با حداکثر وزن 200 کیلوگرم ، سرعت 150 کیلومتر بر ساعت و سوخت رباتی که برای 120 کیلومتر کافیست ساخته شده.
" کرسار" برای اولین بار در سال 2018 در رژه روز پیروزی 9 می در مسکو به نمایش در آمد. بعدا وزارت دفاع فیلمی از آن منتشر نمودند.
خبرگزاری " روسیه امروز" آژانس خبری رسمی این اجلاس بوده و خبرگزاری بین المللی و رادیو اسپوتنیک از شرکای اطلاعاتی بین المللی آرمیا 2019 هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала