درخواست ارتش امریکا برای دریافت گلوله های روسی

© Photo / Public domainسفارش ارتش امریکا برای دریافت گلوله های روسی
سفارش ارتش امریکا برای دریافت گلوله های روسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئول تدارکات لوازم پنتاگون برای ارتش ایالات متحده درخواستی را برای خرید سلاح های منتشر نموده است که خارج از استانداردهای ناتو قرار دارد

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Defence Blog پروژه سیستم مهمات قابل مانور (OPM-MAS) یک نظرسنجی بازار را برای تشخیص تامین کنندگان فنی و مالی قابل قبول و استفاده ازاین تسلیحات در خارج از مرز های امریکا، انجام داده است.
خاطر نشان می گردد که قرارداد دائمی با برندگان این مناقصه به امضا خواهد رسید و بر اساس این قرارداد مقدار تحویل نامحدود خواهد بود.
لیست منتشر شده مهمات مورد علاقه ارتش ایالات متحده شامل کارتریج برای تفنگ های TT و PM، تفنگ های کلاشنیکوف و هر دو نوع کالیبر5.45 و 7.62 میلی متر، ماشیندار های بهبود یافته کلاشنیکوف، تفنگ تک تیرانداز و تفنگ شکاری با کالیبر 12 می باشد.
این نخستین بار نیست که ارتش ایالات متحده امریکا دلچسبی خود رابه سلاح های روسی و شوروی نشان می دهد. پیشتر نیروهای دولتی لیبیا نیز از طریق ترکیه، ماشیندار بلغاریایی MG-M1 را دریافت کردند که کپی دقیق ماشیندارهای ساخت شوروی است. علاوه بر آن، راکت ضد تانک هدایت‌شونده «مالوتکا» نیز به آن ها تحویل داده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала