ترس غربی ها از زیردریایی "اژدر روزقیامت" روسیه

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر ترس غربی ها از زیردریایی "اژدر روزقیامت" روسیه
ترس غربی ها از  زیردریایی اژدر روزقیامت روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه آلمانی در گزارشی، زیر دریایی جدید"بلگراد" روسیه را مورد تحسین قرار داده و در مورد ترس کشور های غرب از این زیردریایی جدید سخن گفته است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه آلمانی Stern به تحسین زیردریایی جدید بلگراد روسیه پرداخته و آن را "غول پیکر زیر آبی" عنوان نموده که در شرایط کاملا محرم، قادر به انجام مأموریت های خاص است.
بیشترین توجه این نشریه به ویژگی های زیردریایی متمرکز شده که، که قابلیت حمل زیردریایی های کوچک تر برای حمل نیروی های خاص به ویژه ماشین جنگی اتمی پوزئیدون" را دارد که از نظر این روزنامه به نام "اژدر روز قیامت" نامیده شده است.  

تعریف امریکایی‌ها از پوزئیدون روسی - اسپوتنیک افغانستان
تعریف امریکایی‌ها از "پوزئیدون" روسی

روزنامه خاطر نشان می سازد که این " یک ویژگی نگران کننده" است زیرا، زیردریایی با دو کلاهک هسته ای ترمومتری مجهز می باشد که قادر است تمام کشتی های هواپیمابر امریکایی را نابود کند. این زیردریایی همچنان قادر به ایجاد "مگا سونامی" نیز می باشد که دراین صورت قادر به" شستن" کل منطقه ساحلی ایالات متحده از روی زمین خواهد شد.
این نشریه همچنین بر موتور هسته ای پوزئیدون توجه خاص را مبذول داشته ، که اجازه می دهد تا راکت های این زیردریایی ذخیرۀ تقریبا نامحدود قدرت به دست آورده و در زیر آب با سرعت 200 کیلومتر در ساعت حرکت کند.
روی همرفته کشتی تحت البحری «بلگراد» مقادر به حمل 6 «پوزئیدون» است.
روزنامه می نویسد ،هنوز تمام امکانات «بلگراد» آشکار نشده است. «روسیه تمام رازهای این کشتی را محرم نگه داشته و خصوصیات کشتی تحت البحری های جدید خود را موفق تر از امریکا محرم حفظ می کند.
نشریه یکی از ویژگی های "پوزئیدون" را مشخص ساخته می گوید کایل میزوکامی، زیردریایی جدید روسیه به طول 184 متر می تواند تا عمق 500 متری در آب فرو رود. قدرت جابجایی «بلگراد»50 درصد بیش از شاخص های کشتی تحت البحری امریکایی «اوهایو» است.
لازم به ذکر اسستا که، ولادیمیر پوتین رئیبس جمهور روسیه، در سال گذشته در پیام خطاب به مجمع فدرال در باره زیردریای اتمی «پوزئیدون» صحبت کرد. این نوع کشتی زیردریایی مجهز به مهمات هسته ای و معمولی خواهد بود که نابودی حیطه وسیعی از اهداف را برای آن ممکن خواهد ساخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала