راکت روسی «زیرکن» فراتر از انتظارات کارشناسان غربی است + ویدیو

راکت روسی «زیرکن» فراتر از انتظارات کارشناسان غربی است + ویدیو
راکت روسی «زیرکن» فراتر از انتظارات کارشناسان غربی است + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راکت جدید مافوق صوت روسی «زیرکن» به مراتب مرگبارتر و وحشتناکتر از آن است که پیش از این کارشناسنان غربی فکر می کردند.
ارزیابی توانمندی‌های راکت روسی «زیرکن» - اسپوتنیک افغانستان
ارزیابی توانمندی‌های راکت روسی «زیرکن»

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگاران آلمانی خاطرنشان ساختند، که راکت جدید روسی «زیرکن» طی 5 دقیقه می تواند به پنتاگون رسیده و آنرا منهدم خواهد کرد.

مجله استرن آلمانی خاطرنشان می سازد، که زیرکن یکی از پیشرفته ترین طرح های نظامی روسیه طی زمان اخیر است که زودتر از دیگر طرح های مسکو در خدمت ارتش روسیه قرار خواهد گرفت.

در مقاله منتشره در مجله آلمانی گفته می شود، این راکت از زیردریایی ها پرتاب شده و با سرعت 11 هزار کیلومتر در ساعت پرواز می کند.

استرن اضافه می کند، که کارشناسان غربی انتظار داشتند سرعت زیرکن از شش هزار کیلومتر و برد آن از 500 کیلومتر بیشتر نباشد اما این راکت از همه این انتظارات فراتر رفت و دارای چنان سرعتی است که رهگیری آنرا غیر ممکن می سازد. تنها سیستم های الکترونیکی دفاع هوایی و جنگ افزارهای لیزری می توانند با این راکت جدید روسی بطور موثر مقابله کنند.

یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه اخیرش به پارلمان کشور اعلام کرد، که سرعت راکت دریایی در حال ساخت «زیرکن» 9 برابر سرعت صوت و برد آن بیش از هزار کیلومتر خواهد بود.

به گفته وی، در نظر است این راکت در شناورها از جمله زیردریایی ها و ناوها از جمله زیردریایی هایی نصب شود، که برای جابه جایی راکت های دقیق کالیبر ساخته می شوند و به این دلیل هزینه زیادی نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала