ادامه جنگ بین هند و پاکستان

© AP Photo / Aijaz Rahiطیارات هند پاکستان را بمبارد میکنند،
طیارات هند پاکستان را بمبارد میکنند، - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هند اعلام نموده است که به حملات خود بر «کمپ‌های تروریستی» در خاک پاکستان ادامه می‌دهد.

قوماندانان عالی رتبه قوای مسلح هند در یک نشست خبری اعلام کردند که دهلی‌نو به حملات خود به «کمپ‌های تروریستی» پاکستان ادامه خواهد داد.

نبرد هوائی بین هند و پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
آغاز نبردهای هوائی بین پاکستان و هند+ویدیو

سورندرا سینگ بحال و جمعی دیگر از قوماندان نظامی هند در یک نشست خبری در دهلی‌نو اعلام کردند که این کشور به حملات خود به «کمپ‌های تروریستی» در پاکستان ادامه خواهد داد.
وی همچنین هدف از حملات را مبارزه با «تروریسم» خواند و اظهار داشت که اردو هند برای نابودی «گروه‌های تروریستی» در پاکستان آماده است.
از سوی دیگر سخنگوی قوائ هوائی هند نیز مدعی استفاده پاکستان از جنگنده‌های اف-16 برای حمله به مواضع کشورش شد و گفت: "قطعات متعلق به راکت‌های طیارات پاکستان در منطقه پیدا شده است".
انفجار یک موترتیزرفتار بمبگذاری‌شده در مسیر کاروان پرسنل نیروی احتیاط پولیس مرکزی هند که عازم شهر سرینگر در ایالت جامو و کشمیر بود و به کشته شدن 44 تن نفر و زخمی شدن 20 تن دیگر منجر شد، دور جدیدی از تنش میان اسلام‌آباد و دهلی‌نو را آغاز کرد.
بیست و ششم فبروری، هند اعلام کرد که به مناطقی در خط کنترل کشمیر تحت کنترل پاکستان که «گروه‌های تروریستی» در آن حضور داشته‌اند حمله هوائی انجام داده‌ است.
اسلا‌م‌آباد نیز اعلام کرد که 2 فروند طیاره هند را که حریم هوائی پاکستان را نقض کرده بود ساقط کرده است.
دهلی‌نو نیز مدعی شد که یک فروند طیاره جنگی پاکستان را در داخل قلمرو خود مورد هدف قرار داده و این طیاره سقوط کرده اما پاکستان این خبر را تائید نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала