پوتین از احتمال قطع ارتباط روسیه از اینترنت سخن گفت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному Собранию
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному Собранию - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید که تهدید احتمالی برای قطع ارتباط روسیه از اینترنت وجود دارد، بنابر این لازم که بخش‌های مستقل ایجاد شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در دیدار با نمایندگان آژانس‌های خبری روسیه گفت که تهدید احتمالی برای قطع ارتباط روسیه از اینترنت وجود دارد، بنابر این لازم که بخش‌های مستقل ایجاد شود.

روسیه آماده است از اینترنت جهانی جدا شود - اسپوتنیک افغانستان
روسیه آماده است از اینترنت جهانی جدا شود

ولادیمیر پوتین گفت: «من نمی‌توانم از جانب شرکای ما چیزی بگویم، که آنها چه در فکر دارند، من فکر می‌کنم که این به خود آنها آسیب بزرگی می‌رساند».
به گفته وی، این در کنار آسیب اقتصادی، یک آسیب سیاسی نیز در پی خواهد داشت که سرویس‌های استخباراتی نیز از آن متاثر خواهند شد.
پوتین گفت: «آنها در آنجا نشسته اند و اینترنت اختراع آنهاست، و همه گوش می‌دهند، می‌بینند، می‌خوانند که شما چه می‌گوید و اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنند. بنابراین آنها هم دیگر دسترسی به این کار نمی‌داشته باشند».
رئیس‌جمهور روسیه اضافه کرد: «من فکر می‌کنم که شرکای ما 100 بار قبل از انجام این کار فکر خواهند کرد، اما از لحاظ احتمالی همه چیز ممکن است، بنابر این ما باید بخش‌هایی را ایجاد کنیم که به هیچ کس وابسته نباشیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала