دستگاه پانتسیر روسی - مدافع حریم هوائی سوریه

© Sputnik / Evgeny Biyatovدافع هوا پانتسیر اس-1
دافع هوا پانتسیر اس-1 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چه نوع اسلحه روسیه برتری خود را در دفاع از سوریه نشان داد.

یوری باریسوف نتایج آزمایشات تسلیحات نظامی روسیه در سوریه را اعلام نمود.
به گزراش اسپوتنیک، یوری باریسوف معاون صدارعظم روسیه که مسوول بخش صنعت نظامی حکومت روسیه میباشد، بعد از برگشت از سوریه اظهار داشت که در قدم اول منجمله سلاح دافع هوا پانتسیر اس-1 برتری خود را در نابودی اهداف هوائی چون هواپیماهای بدون سرنشین و راکت های بالدار در سوریه به اثبات رساند.

اعتراف ادمیرال امریکایی به تاثیر گذاری راکت کالیبر روسیه - اسپوتنیک افغانستان
اعتراف ادمیرال امریکایی به تاثیر گذاری راکت کالیبر روسیه + وئدیو

وی افزود که نیروهای دافع هوا مستقر در سوریه تمام حریم هوائی سوریه را تحت کنترول دارد و بعد از تحویل В4-300 اس فعالیت نیروهای هوائی ائتلاف در شمال سوریه کاهش یافته است.
قابل یادآوری است که در ماه اپریل سال جاری روسیه دستگاه های بیشتر دافع هوا پانتسیر را به سوریه تحویل داد. این دستگاه ها حملات هواپیماهای بدون سرنشین تروریستها به پایگاه هوای حمیمیم سوریه را خنثی نمود. آنوقت 7 هواپیمای تروریست ها نبود و یک تعداد دیگر آنها کشف و به زمین نشست داده شد.

برعلاوه راکت "اسکاندر-ام"، سیستم راکت "تارنادا و سمیچ" و همچنان طیارات تو-160، تو 95-ام اس و تو 22ام3" نیز در مورد آزمایش قرار گرفتند که نتایج عالی داشتند.
طیاره جنگی میگ 29کا هلیکوپتر کا-52 طیارات شکاری چند منظوره سو-30 اس ام و سو-35 و همچنان راکت بالدار گکالبیبر" نیر در سوریه مورد آزمایش قرار گرفتند. انواع تسلیحات جدید بحری و تحت البحری نیز آزمایش شدند و حالا به قوای بحری روسیه تحویل گردیده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала