لاوروف: امریکا فعالیت های خطرناک نظامی را در نزدیکی مرزهای روسیه با اروپا آغاز کرده است

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: امریکا فعالیت های خطرناک نظامی را در نزدیکی مرزهای روسیه با اروپا آغاز کرده است
لاوروف: امریکا فعالیت های خطرناک نظامی را در نزدیکی مرزهای روسیه با اروپا آغاز کرده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد، که امریکا فعالیت های خطرناک نظامی اش را در اروپا و در نزدیکی مرزهای روسیه انجام می دهد.

لاوروف: داعش افغانستان را پایگاهش می سازد - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: داعش افغانستان را پایگاهش می سازد
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفت و گو با روزنامه پرتگالی«پولیتیکو» اظهار داشت: امریکا فعالیت های خطرناک نظامی اش را در اروپا و در نزدیکی مرزهای روسیه انجام می دهد که باعث کاهش امنیت شهروندان اروپا می شود.

به گفته وزیر امور خارجه روسیه، بحران در اوکراین نتیجه بازی های ژئوپولتیک امریکا و ایده های مشابه آنها در برخی کشورها و همچنین نابودی بوروکراسی اتحادیه اروپا می باشد.
لاوروف بر این باور است، که بحران اوکراین فضای اعتماد را که سال ها رهبران روسیه و برخی از کشورهای کلیدی اروپا برای آن تلاش کردند را کاهش داده است.
وزیر خارجه روسیه افزود: ساختار گفتگوهای روسیه و اتحادیه اروپا به صورت جدی آسیب دیده است، تولیدکنندگان اروپایی با ضرر و زیان های میلیادری روبرو شده اند. دولت کیف در حال جنگ علیه مردم خود است. در اروپا درگیری های جدیدی بوجود آمده است و در مقابل امریکا هیچگونه هزینه و تلفاتی را پرداخت نمی کند. 
لاوروف ادامه داد:علاوه براین امریکا از این وضعیت برای فعالیت های نظامی خطرناک در نزدیکی مرز های روسیه استفاده می کند تا مسابقه تسلیحاتی خود را در بین همسایگان ما آغاز کرده در حالی که ما امیدوار بودیم که شاهد چنین جنگ سردی  نباشیم.
وزیر خارجه روسیه گفت: امنیت مردم اروپا تبدیل به گروگان برای سیاست های تخریب کننده از خارج می شود.
یادآوری می کنیم، که پیوندهای روسیه و کشورهای غربی به دلیل وضعیت موجود در اوکراین و موضوع شبه جزیره کریمه رو به تیرگی گذاشت. کشورهای غربی، روسیه را متهم به مداخله کرده و از اینرو تحریم هایی را علیه این کشور اعمال کرده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала