حمایت ترامپ از فرد متهم به آزار جنسی

© AP Photo / Cliff Owenحمایت ترامپ از فرد متهم به آزار جنسی
حمایت ترامپ از فرد متهم به آزار جنسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، یک فرد متهم به رسوایی جنسی را یک انسان «بسیار فوق العاده» نامید.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از " رویترز" دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، بار دیگر از «برت کاوانا»، نامزد پیشنهادی خود برای ریاست دادگاه عالی امریکا که به فساد اخلاقی متهم است، حمایت کرد.
با وجود اینکه «برت کاوانا»، نامزد دونالد ترامپ برای ریاست دادگاه عالی امریکا امروز برای دومین بار به آزار جنسی متهم شد، رئیس جمهور امریکا در مصاحبه ای رادیویی بار دیگر از او حمایت کرد.
ترامپ در مصاحبه با «هرالدو ریورا»، خبرنگار امریکایی به حمایت از برت کاوانا پرداخت و گفت: «خوشبختانه ما خیلی زود یک قاضی دیگر را خواهیم داشت که بسیار بسیار انسان فوق العاده ای است، یک انسان باهوش و بااستعداد."
وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: اظهارات کریستین بلاسی فورد درباره متهم کردن برت کاوانا به آزار و اذیت جنسی در دهه 1980 مشکوک است زیرا او پس از چند دهه کاوانا را متهم کرده است. می خواهم این زن حرفش را دوباره پس بگیرد.
«دبورا رامیرز»، یک زن 53 ساله امروز در گفتگو با نشریه امریکایی نیویورکر اعلام کرد برت کاوانا در دهه هشتاد میلادی او را مورد آزار جنسی قرار داده است. این درحالی است که کاوانا هر دوی این اتهامات را تکذیب کرده است.
فورد قرار است روز پنجشنبه در دادگاه درباره این اتهامات جنسی شهادت دهد. دونالد ترامپ پیش از این هم از نامزد پیشنهادی خود حمایت کرده و گفته بود: از نظر من کاوانا حتی یک لکه کوچک هم در کارنامه خود ندارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала