عملیات ائتلاف امریکایی در دیرالزور به هدف انتقال فرماندهان داعش

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthعملیات ائتلاف امریکایی در دیرالزور به هدف انتقال فرماندهان داعش
عملیات ائتلاف امریکایی در دیرالزور به هدف انتقال فرماندهان داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ائتلاف بین المللی زیر هدایت امریکا عملیات هلی برن در حومه جنوبی شرقی ولایت دیر الزور به هدف انتقال عناصر تروریستی وابسته به «داعش»را انجام داد.

جنگنده‎‌های ائتلاف امریکا دو روستایی در سوریه را بمباران کردند - اسپوتنیک افغانستان
جنگنده‎‌های ائتلاف امریکا دو روستایی در سوریه را بمباران کردند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سانا، منابع محلی اعلام کردند، که هواپیماهای نظامی ائتلاف امریکایی عملیات هوایی در اطراف روستای «المراشده» واقع در منطقه زیر اشغال داعشی‌ها در ریف جنوب شرقی لاذقیه صورت دادند و در جریان آن، شماری از سرکرده‌های این گروه را به مکانی ناشناس منتقل کردند.

امریکا که ائتلاف بین المللی را هدایت می کند ادعای مبارزه با گروهک تروریستی «داعش» را دارد درحالیکه سرکرده‌های داعش برای نجات از مرگ با هواپیماهای خود منتقل می کند.

پیش از این، شماری از تروریست ها در منطقه شرقی در جریان عملیات ارتش عربی سوریه علیه تروریسم را نجات داده بود وهمچنین از این گروهک پشتیبانی می کند.

یادآوری می کنیم، که از زمانی ایجاد این ائتلاف خارج از سازمان بین الملل در ماه میلادی اگوست 2014 ده ها کشتار جمعی در حق مردم سوریه از طریق گلوله باران مناطق مسکونی در حومه های حلب ودیرالزور ورقه وحسکه به علاوه به تخریب زیربنایی  وتاسیسات پمپاژ آب وتولید برق و مکتب ها و پل ها وتونل ها به زعم مبارزه با گروهک تروریستی «داعش» مرتکب شده است.

واطلاعات وداده ها بر پیوند محکم بین ائتلاف و گروهک تکفیری به هدف، هدف قرار دادن ارتش عربی سوریه واماکن مسکونی در منطقه شرقی را  تاکید می کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала