ترس رونالدو از خطر امنیتی در ایتالیا

© AP Photo / Antonio Calanniترس رونالدو از خطر امنیتی در ایتالیا
ترس رونالدو از خطر امنیتی در ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم و ستاره تیم باشگاهی یوونتوس از رهبری این باشگاه خواسته است تا برای او و خانواده‌اش سه بادیگارد در تورین تامین کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Football Italia، کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال و مهاجم با استعداد تیم باشگاهی یوونتوس از رهبری باشگاه خواسته است تا برای حفاظت او و خانواده‌اش سه محافظ در تورین تامین کند.
طبق گزارش این نشریه، ستاره پرتغالی ترس از ویلا (ساختمان بزرگ) خود در "گران‌مادری" دارد که ممکن توسط افراد بدخواه و کینه‌دل ویلا وی آسیب‌ بیبیند. گفته شده است که از جمله سه بادیگارد یکی خانه رونالدو را دومی خانواده وی را و بادیگارد سومی خود مهاجم را محافظ خواهند کرد.

نتایج عجیب آزمایشات طبی رونالدو پزشکان را به حیرت واداشت - اسپوتنیک افغانستان
نتایج عجیب آزمایشات طبی رونالدو پزشکان را به حیرت واداشت

اشاره شده است که ترس رونالدو ناشی از این واقعیت است که قبل از بازی مسابقۀ کیه‌وو ورونا با یوونتوس یک گروه از کارمندان امنیتی ضد تروریست برای حافظت و آمنیت این بازی استخدام شده بود.
کریستیانو رونالد در تابستان سال روان از رئال مادرید با 112 میلیون یورو به یوونتوس پیوست. این ستاره تا به حال در لیگ ایتالیا دو بار به میدان رفته است اما تا به حال موفق به گول‌زنی نشده است.
پیش از این گزارش شد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در طول جام جهانی 2018 روسیه توسط دو بادیگارد ویژه مراقبت خواهد شد.
نام این دو بادیگارد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن هم‌ همراه رونالدو بودند، نونو مارکوس و گونسالو سالگادو است.

مارکوس گاوباز است که با دستان خالی در مقابل گاوهای نیم تنی قد علم می‌کند. کار او در کنار 8 نفر دیگر که در منطقه‌ای در مایلی لیسبون تمرین می‌کنند، رام کردن گاوهای وحشی با دستان خالی است!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала