پوتین: روسیه مکان خلافت برای مسلمانان نیست

© Photo / ShowtimeПрезидент РФ Владимир Путин и американский кинорежиссер Оливер Стоун во время интервью
Президент РФ Владимир Путин и американский кинорежиссер Оливер Стоун во время интервью - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پوتین در مصاحبه با اولیور استون کارگردان نامدار امریکایی گفت،در دین اسلام شاهد انشعاب و طوایف زیادی هستیم که مهم ترین آنها سنی و شیعه هستند، اختلافات زیادی میان آنها وجود دارد و امیدواریم که روزی این اختلافات را پشت سر بگذارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بخش عربی این خبر گزاری ،ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور در مصاحبه با "اولیور استون"، کارگردان برجسته آمریکایی و در پاسخ به پرسش وی، ضمن تاکید بر این که مسکو هرگز اجازه نمی دهد روسیه به چیزی شبیه «دولت خلافت» تبدیل شود، اظهار داشت: اجازه تحقق چنین چیزی را نمی دهد، مواظب باشید واشنگتن دولت خلافت نشود!
بر اساس این گزارش، رئیس جمهوری روسیه در این مصاحبه که در یک فیلم مستند تحت عنوان «مصاحبه با پوتین» در شبکه تلویزیونی «شوتایم» آمریکا به نمایش درمی آید، با تاکید بر این که هیچ دینی در جهان نمی تواند منبع شر باشد، تصریح کرد: در دین اسلام شاهد انشعاب و طوایف زیادی هستیم که مهم ترین آنها سنی و شیعه هستند، اختلافات زیادی میان آنها وجود دارد و امیدواریم که روزی این اختلافات را پشت سر بگذارند.
این در حالی است که پوتین پیشتر نیز اعلام کرده بود که نیروهای امنیت روسیه شهروندان این کشور را زیر نظر دارند با این حال اقدام به جمع آوری اطلاعات از افراد وابسته به دین یا عقیده مشخصی نمی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала