لادا وستا در آلمان به قیمت 12.5 هزار یورو به فروش می رود

© Sputnik / Vitaly Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Lada Vesta Sport Concept at the 2016 Moscow International Automobile Salon at Crocus Expo in Moscow
Lada Vesta Sport Concept at the 2016 Moscow International Automobile Salon at Crocus Expo in Moscow - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لادا وستا «Lada Vesta» در آلمان به قیمت 12.5 هزار یورو به فروش می رسد و همچنان فروش این موتر از ماه فیبروری در مجارستان هم آغاز خواهد شد.
لادا وستا برنده جایزه نمایشگاه بین المللی  هاوانا FIHAV-2016 - اسپوتنیک افغانستان
لادا وستا برنده جایزه نمایشگاه بین المللی هاوانا FIHAV-2016

به گزارش اسپوتنیک، در اعلامیه وزارت صنعت و بازرگانی فداراسیون روسیه چنین آمده است:- "ما برای مشتریان آلمانی خود لادا وستا را با موتور با ظرفیت 1.6 لیتر و 106 اسب بخار و تولید کمترین گازهای گلخانه ای مطابق به استاندارد یورو 6 ارائه می نمایم. این مدل از مدل های ارائه شده در داخل کشور از نگاه سیستم مدیریت کالیبراسیون و  سیستم تشخیص پردازنده فرق دارد".

ایان پتاچیک رئیس شرکت «آوتوواز» پیش از این به خبرنگاران از فروش این مدل در آلمان خبر داده بود. به گفته وی، این شرکت در آلمان یک وارد کننده دارد، که در حال حاضر سایر مدل های این شرکت را به فروش می رساند و این وارد کننده از همین طریق مدل های جدید این شرکت را نیز به فروش می رساند.

در این گزارش آمده است:- "قیمت لادا وستا در آلمان از 12.49 هزار یورو آغاز می گردد، که در این مدل های جدید سیستم کامل تهویه هوا، چرخ های آلیاژی 16 اینچ، سنسور نور و باران، سیستم صوتی، کروز کنترل، چرخ فرمان چند منظوره و سنسورهای پارک، کیسه هوای اضافگی، که در موترهای لوکس در روسیه جاگذاری می کند، و سنسور فشار تایر مطابق قانون اروپا جاگذاری شده است".

قیمت مدل «لوکس» 13.49 هزار یورو می باشد، که در این موتر با سیستم کنترل آب و هوا، شیشه جلو موتر، سیستم گرمایش، یک صفحه نمایش هفت اینچی چند رسانه ای، ناوبری و دوربین دید عقب مجهز می باشد.

این موترها با گیربکس اوتومات و با حداکثر تنظیمات مجهز می باشند.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала