امریکا در صدد تاراج منطقه است/برخی رژیم ها در برابرآن تسلیم شدند

© Fotolia / Les Cunliffeامریکا در صدد تاراج منطقه است/برخی رژیم ها در برابر آن تسلیم شدند
امریکا در صدد تاراج منطقه است/برخی رژیم ها در برابر آن تسلیم شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
.رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا در صدد در اختیار گرفتن تمامی ثروت ها و توانایی های امت است اما در عین حال بیشتر رژیم های منطقه در برابر طرح های آمریکا تسلیم شده و آن را پذیرفته اند

 

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا در صدد در اختیار گرفتن تمامی ثروت ها و توانایی های امت است اما در عین حال بیشتر رژیم های منطقه در برابر طرح های آمریکا تسلیم شده و آن را پذیرفته اند..

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد که سکوت امت اسلامی راه را در برابر استعمارگران باز گذاشته است.

بر اساس این گزارش عبدالملک الحوثی در سخنانی در این رابطه اظهار داشت: حالت سکوت و جمودی که اکثریت امت عربی بدان مبتلا هستند، میدان را در برابر استعمارگران باز گذاشته است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: مبنای قرآنی در برابر طرح صهیونیستی آمریکایی قرار دارد و بر مقاومت کردن متمرکز است. همچنین آمریکایی ها در برابر جهان اسلامی در منطقه عرب نشین موضعی خصمانه دارند.

رهبر انصارالله تصریح کرد: آمریکا در صدد در اختیار گرفتن تمامی ثروت ها و توانایی های امت است. بیشتر رژیم های منطقه در برابر طرح های آمریکا تسلیم شده و آن را پذیرفته اند؛ این در حالی است که این طرح ها ملت آنها را هدف گرفته است.

عبدالملک الحوثی همچنین بیان داشت: دشمنان امت می دانند که تداوم تسلط آنها بر مردم، منوط به نابود کردن هر گروه آزاده ای در این کشورها است.

وی افزود: آمریکا با ایجاد بهانه در صدد نفوذ امنیتی و نظامی به کشورها است تا بدین صورت فساد را در آن کشورها گسترش دهد.

رهبر انصارالله همچنین اظهار داشت: امت ما دارای توانایی ها و امکاناتی است که در صورت بهره وری از این امکانات، آن را بزرگ و مقتدر خواهد ساخت.

وی در ادامه در خصوص تروریسم نیز گفت: آمریکا اولین استفاده کننده از تروریسم است تا از طریق آن بر کشورهای امت ما تحکم کند و همچنین عملیات امنیتی و نظامی را در آنها اجرا کند.

عبدالملک الحوثی گفت: زمانی که کمیته های مردمی گروه تروریستی القاعده را از برخی مناطق یمن بیرون کردند، آمریکا و مزدورانش خشمگین شدند. آمریکا تمامی نیروهایش را به بهانه مبارزه با تروریسم در منطقه گرد آورد اما وضعیت از قبل بدتر شد.

وی افزود: القاعده در کنار متجاوزان سعودی-آمریکایی در تمامی میدان ها با یمن می جنگد. آمریکا و مزدورانش از گسترش القاعده در منطقه حمایت می کنند تا از این طریق وارد منطقه شوند. عربستان نیز به طرح آمریکایی ها خدمت می کند وولی مردم آن هزینه این کار را می  پردازند.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: در برابر تحرکات آمریکایی ها، اعضای امت باید مسئولیتشان را در برابر خود برعهده بگیرند تا لقمه شیرینی برای آمریکا نشوند. آمریکا مسئول وضعیت کشور ما است و عربستان سعودی تنها آلت دست آنها است. در حقیقت آمریکا مهندس وضعیت یمن است.

رهبر انصارالله یمن همچنین عنوان کرد: ما در مرحله حساسی هستیم؛ آمریکا با اقدامات بسیار این بحران ها و جنگ ها را در امت ما ایجاد می کند و بر روی بحران ها و درگیری ها سرمایه گذاری می کند تا این بحران ها ادامه یابد و استمرار داشته باشد.

وی افزود: گزینه صحیح که دین و اصول بر ما واجب می گردانند، حرکت امت به صورت همگانی در راستای جلوگیری از خطرات است. امت اسلامی باید به اصول باارزش و فطرت انسانی خود بازگردد و به صورت مسئولانه تحرکی را انجام دهد.

عبدالملک الحوثی اظهار داشت: امروز و در برهه کنونی بدی و شر به صورت مستقیم مردم را هدف قرار داده و توطئه ها نیز به صورت مستقیم وارد میدان شده اند.

رهبر حوثی های یمن گفت: کشتار و جنایت های تروریستی که سعودی ها به وسیله جنگنده های آمریکایی و صهیونیستی در حق مردم یمن انجام می دهند، در راستای خدمت به آمریکا و اسرائیل صورت می گیرد.

وی در همین راستا افزود: جنایتی که در تعز رخ داد، با حمایت سعودی ها و آمریکا صورت گرفت و همچنین محاصره روستاها از جمله الصراری نیز با حمایت منافقین و آمریکا انجام می شود.

عبدالملک الحوثی عنوان کرد: آنچه که موجب متوقف کردن جنایت ها می شود، ایستادگی و حرکت ما در برابر مزدوران و ادوات جنایتکار آنها است    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала