کوریای جنوبی به کوریای شمالی مارمی فرستد

© Photo / R. Graham ReynoldsУдав серебряный боа
Удав серебряный боа - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیونگ یانگ سرویس اطلاعات کره جنوبی را به توطئه‌چینی حلیه‌گرانه برای به چالش کشیدن یکپارچگی و وحدت کره شمالی متهم کرده است

مقامات کوریای شمالی با ثبت تصاویر تعداد بسیار غیرمعمولی از مارها که از رودخانه «یالو» بیرون می‌آمدند کوریای جنوبی را به یک توطئه حیله‌گرانه برای بی‌ثباتی همسایه شمالی‌شان با آزاد کردن تعداد انبوهی مار متهم کردند.

به واحدهای گشت‌زنی دستور داده شده تا این مارها را که در کرانه‌های شمالی رودخانه «یالو» در مرز چین می‌خزند، بگیرند.

پیونگ یانگ سرویس اطلاعات کره جنوبی را به توطئه‌چینی حلیه‌گرانه برای به چالش کشیدن یکپارچگی و وحدت کره شمالی متهم کرده است.

اگرچه اتهامات پیونگ یانگ با توجه به مکان جغرافیایی رودخانه «یالو» مشکوک و سوال‌برانگیز است اما وزارت امنیت کوریای شمالی و دیگر ادارات دولتی از ساکنین این منطقه خواسته‌اند تا هر لحظه نسبت به خطر این مارها هوشیار باشند و تاکید کرده‌اند که نیش این مارها کشنده است.

بارک اوباما رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان
مار داعش در آستین آمریکا!

برخی معتقدند که متهم کردن کره جنوبی به چنین توطئه‌چینی ممکن است با هدف مسلح کردن روانی مردم در جریان مبارزه 200 روزه‌ای صورت گرفته باشد که نمونه‌ای از کمپین‌های سریع کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی برای تقویت اقتصاد است.

در همین حال شایعات مبنی بر اینکه یک نیش مار می‌تواند کشنده باشد سبب شده تا قاچاقچیان که بیشتر وقت خود را در داخل یا اطراف رودخانه «یالو» می‌گذرانند به خرید شلوارهای پلاستیکی کیفیت بالا بگذرانند. بر اساس گزارشات افزایش تقاضاها برای خرید این شلوار باعث شده تا قیمت آن به 60 هزار وون برسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала